Dorst, dorst, dorst ...

Hoi, ben 36 weken en 3 dgn zwanger en heb op dit moment zo'n dorst. Echt nog nooit zo'n dorst gehad. Nog erger dan bijvoorbeeld op hele warme dagen. Het is wel de ene dag erger dan de andere dag. Vandaag weer heel erg. Heb het wel iets warmer dan normaal, maar niet veel warmer. Heb ook niet het idee dat ik mega veel vocht verlies door zweten. Heb voor de rest nauwelijks klachten. Bloeddruk e.d. is prima. Herkenbaar voor iemand?
 
Ik ben nu 20 weken en 1 dag en heb het sinds 3 dagen dat ik wel liters kan drinken, moet niet meer plassen maar wel langer.

gelukkig kan vocht nooit geen kwaad
 
Wel even iets om je verloskundige te melden. Mijn nicht had dit ook en die heeft te horen gekregen dat ze wangerschaps suiker heeft. Niks ernstig maar wel om in de gaten te houden.
 
Ja dat zijn ook mijn 1e gedachten zwangerschapssuiker, ik had dit tijdens mijn 2e zwangerschap namelijk!
Het hoeft natuurlijk ook niks te zijn, maar ja je kunt het beter gewoon even bij je vk melden.

Groetjes Anne
 
Ik heb ook zoveel dorst en drink ook heeeeel veel. Ze hebben bij mij wel geprikt voor suiker maar dat gehalte is perfect. Schijnt er wel bij te horen dat je meer drinkt.
 
Terug
Bovenaan