dorst!

Hoi,

Klinkt mij erg bekend in de oren: ik ben 12 weken zwanger en drink ook heel veel en wordt 's morgens alsnog wakker met een ongelooflijk droge mond. Dus overal staan flesjes en pakjes drinken. Van m'n vriendin weet ik dat ze voor noodgevallen 's nachts een fles sinas naast het bed had..:). Ik denk dat we het gewoon nodig hebben om die kleine van voldoende vloeistof te voorzien!

Groeten!
Paulette
 
hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Dorst is normaal, omdat je lichaam meer bloed moet aanmaken, en het is ook nodig voor het vruchtwater. Tegen week 34 heb je 50% meer bloed in je lichaam! Dus het is echt belangrijk om veel te drinken!! Ik heb altijd een flesje water naast het bed staan. Veel plezier de komende maanden! Groetjes, Stephanie (34+4)
 
Zelf ben ik ruim 10 wk. en heb ook vooral 's nachts en 's ochtends een hele droge mond. Helaas kan ik dan geen water drinken, want daar wordt ik weer misselijk van. Heeft iemand tips voor drankjes die goed binnen te houden zijn?
Groetjes,
 
Hai gefeliciteerd met je zwangerschap.
En inderdaad ik heb ook veel dorst. Vooral als ik sochtends wakker wordt heb ik een onwijs droge mond en keel.
Ik ben nu 7 weken zwanger.
groetjes..

 
Terug
Bovenaan