dorst

A

Anoniem

Guest
tja de titel zegt t eigenlijk al. ik heb meer dorst dan vroeger de afgelopen 1,5 week. het is niet overdreven, maar het valt me wel op. dan moet ik gewoon wat drinken. dat hoort niet bij mij.
ik ben 36 weken.
wie weet wat dat kan betekenen.

hoi,

ik weet niet wat het is,maar ik herken het.
ik dronk voordat ik zwanger was gemiddeld 2 liter water per dag en daar naast nog de normale hoeveelheid thee en koffie.ik merk nu dat ik veel meer behoefde heb aan drinken.dus ik drink ook veel meer.gewoon even aan je verloskundige vragen!!

groetjes gwendy
29 weken en 6dagen

Hoi,

Ik heb dat ook wel, maar niet extreem ofzo. Drink nu wel iets meer
als voorheen. Veel dorst kan een teken zijn van zwangerschaps diabetes
maar dat hoeft niet meteen hoor. Meestal kom je dan ook meer aan en
heb je ook nog andere klachten.
Maar hou het ff in de gaten....

xx Syrah

Hoi,

Heel herkenbaar, ik heb ook veel dorst, ik heb het al vanaf het begin van mijn zwangerschap trouwens.
Maar ik heb nu ook wat vaker last van hoofdpijn dus ik hou het even in de gaten en zal het volgende keer melden bij de vk.

Ik ben nu 20 weken en ongeveer 5 kilo aangekomen.

Groetjes,
Maron

Meer dorst of overdreven dorst kán duiden op diabetes, oftewel zwangerschapssuiker. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid misschien even een dokter raadplegen die misschien even bloed kan afnemen voor een testje. Beter voor niets dan dat je straks met de problemen zit !

Succes ermee !

groetjes Marasje

ik hou t ff in de gaten en moet dinsdag toch naar de vk. vraag ik t npg wel ff na.

Terug
Bovenaan