dorst

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Is dit voor jullie een bekend zwangerschapskwaaltje?? Ik heb me toch een droge mond steeds... vooral 's nachts, maar ook overdag moet ik echt regelmatig iets drinken..

grtjs Mickey

hoi,
ik heb het ook wel, maar niet extreem ofzo. Misschien kun je je urine laten testen op suiker. Zwangerschapsdiabetis komt voor en daar krijg je ook meer dorst van.

groeten Elke

Dat heb ik ook. Ik kan makkelijk een grote kan (2 liter) met limonade op. En daarnaast nog mijn normale hoeveelheid koffie en thee. s nachts drink ik minimaal een glas water (telkens kleine slokjes) maar vaak moet ik halverwege de nacht dat glas nog eens bijvullen.

Hey!

Hier ook veel dorst. De misselijkheid maakt t niet makkelijk om veel te drinken,
maar ik geef er toch maar aan toe!

~Gaat vast wel over. Je wordt volgens mij bij je 1ste bezoek vk getest op suiker, maar ik ben daarr niet echt bang voor!

Drinken is gezond he!

Ik werk in de zorg, dus heb mezelf al ff getest op suiker op mijn werk, maar ik zit iedere keer netjes met mijn waarden gelukkig!
Heb wel een verhoogd risico, er komt veel diabetes voor in mijn familie en ik heb PCO, wat ook de kans verhoogt, daarom wel exta alert..

Maar gelukkig beschrijven jullie ook de dorst. Het is ook niet extreem, maar wel opvallend en vooral 's nachts beetje lastig... dan moet ik echt wat drinken anders kan ik niet meer slapen.

Misschien komt dat ook doordat je neusslijmvliezen wat opgezet zijn ofzo, dat las ik ergens, zal wel meer met mijn mond open slapen, mijn man zegt ook dat ik echt enorm snurk steeds.....

lfs M

hoi,
heel herkenbaar. ik had ook een vreselijke dorst. de hele dag door. ik dronk ruim 2 keer dan wat ik normaal drink. gelukkig was het bij mij na een paar werken weer weg.

ik snurkte ook elke nacht. in het begin werd ik er soms wakker van omdat ik het geluid niet gewend was.  gelukkig duurde dat maar een week of 2. hahaha.

's nachts heb ik inderdaad ook een zeer droge mond en moet regelmatig plassen (en dan natuurlijk even onder de kraan hangen om de droge mond weg te krijgen.

Overdag eigenlijk niet zo'n last van.

hallo..
 wat grappig, dat heb ik ook.
enorm dorst ik dacht dat het niks met mijn zwangerschap te maken had, maar mijn zus, ( die is vorige maand bevallen) had het ook, en zij had ook geen suiker oid.
het kan er dus gewoon bij horen, nadeel is wel veel plassen...... zelfs s'nachts
 groetjes.

Terug
Bovenaan