Dorst!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even een vraagje om te zien of iemand dit ook heeft of weet hoe dit komt: ik ben nu 7 weken en drie dagen zwanger (2de kindje) en ik heb zo'n ontzettende dorst! Ik drink en drink (veel water) maar ik blijf dorst hebben. Wie kent dat en is het normaal?

Groetjes,
Jolien

hoi Jolien,
Daar heb ik ook last van, ik kan wel aan de kraan gaan hangen.
En dus ook veel plassen.
Maak me er nu nog geen zorgen over, vraag bij de volgende controle over 2 weken even voor de zekerheid of dit oke is. Wil wel graag weten van haar of het geen zwangerschapssuiker kan zijn. Maar ja een beetje doorspoelen is natuurlijk nooit verkeerd. Zorg ervoor dat ik veel water drink ook al heb ik last van zoetigheid, limonade en cola.
groetjes jacqueline

Ha Jacqueline,
Ik las net al dat zwangerschapsdiabetes meestal pas in de 2de helft van de zwangerschap ontstaat, dus dat zal het vast niet zijn. Ik blijf maar gewoon aan de kraan hangen denk ik. Als ik over twee weken naar de verloskundige ga zal ik het haar nog wel even melden.
Trek in frisdrank zoals jij heb ik juist totaal niet, ik walg nu van alles dat zoet is (normaal lust ik best een keer een colaatje of zoiets, maar nu even niet...).
Doeg,
Jolien

Hoi hoi,

daar heb ik nou ook last van. Drink voor mijn gevoel de hele dag en nog een droge mond.
 Drink alleen water. Want hou op het moment niet van die sappies enzo.Als ik eraan denk kan ik het as maandag aan de vk vragen.

Liefs,

Ha ha, ja, raar is dat he, ik heb het dus ook! En ik smacht dus ook alleen maar naar kraanwater! Liters water drink ik op een dag! Mijn bloedsuiker was goed, dus zal het wel normaal zijn!

Hier nog zo een! Ik drink normaal eigenlijk bijna nooit water maar kan er nu haast geen genoeg van krijgen ook kan je me de hele dag door melk te drinken geven, heerlijk! Ik neem eigenlijk aan dat dit er gewoon bij hoort! Had er met mijn vorige zwangerschappen ook last van volgens mij...

Groetjes Sannie, mama van Kirsten en Jarkko en nu 6 weken en 4 dagen zwanger van de 3e

hoi dames,
ik ben eruit, gister bij de vlk geweest, en dorst tijdens de zwangerschap is heel normaal. er gaat zoveel vocht naar je kindje en het vruchtwater toe. dus geen zorgen en lekker drinken!!!
groetjes jacqueline

Terug
Bovenaan