Dorst

ik heb nu sinds 2 dagen na het eten een ontzettende dorst! niet meteen maar na een tijdje... rond koffie tijd!
ik drink dan veelal water en dan zakt het wel weer wat af, ik moet zeggen de ene keer chickenwings te hebben gehad en de andere keer patat! ow wat klinkt dat gezond! haha
ik heb er verder overdag geen last van!!! zal toch de vk eens vragen! hoop toch niet op zwangerschapsdiabetes!!! ik klooi al wat met mijn suikers en die zijn meestal te laag!!
iemand ook zulke klachtjes?

liefs

herkenbaar!! ik heb er ook last van, komt bij mij als ik te zout heb gegeten. En zo te lezen... chickenwings en patat, klinkt ook erg zout. Misschien moet je wat minder zout gaan eten of net zoals ik gewoon meer water drinken dan, haha.

liefs

hey debje!!

haha goeie tip!! zal ik doen, maar ik dacht dat het gisteren gewoon kwam van die chickenwings... en na patat is de eerste keer voor me!!
ik vind het wel vervelend, gevoel van dorst maar ben gewoon vol van het drinken!!! raar gevoel...
morgen toch ff de vk bellen voor zekerheid!

liefs

haha.. had het sowieso altijd al als ik patat at. Wij eten dat iedere zondag (is man van thuis uit gewend) en dan drink ik echt een pak melk leeg!
En nu heb ik het dus ook weer als ik maar beetje zout of vet eet :)

Maar ook gister bij vk gweest, en suiker was perfect! dus niet te snel zorgen maken. Wanneer heb je bloed laten prikken?

bloed laten prikken moet ik nog doen!! erg he! tis een 4e en dan ben je makkelijker denk ik!
ik ga het vrijdag pas doen.
zaterdag gaan ze suiker prikken bij vk maar ze zei trek je er niks van aan het is heel normaal! nou bij mij niet tenminste de andere 3 keer niet!

liefs

Ook hier veel dorst! Volgens mij is dat ook wel gewoon toch?
Enne als ik niet veel drink...wordt ik meteen gestraft met hoofdpijn.
Enne ik heb geen zw.diabetes :D!

Ook hier veel dorst! Volgens mij is dat ook wel gewoon toch?
Enne als ik niet veel drink...wordt ik meteen gestraft met hoofdpijn.
Enne ik heb geen zw.diabetes :D!

Terug
Bovenaan