DORST!!

hoi hoi,

Ik heb de laatste weken zoveel dorst!! Niet normaal meer... denk dat 3 liter niks is op een dag, en ik plas snachts ook wel 3 keer... word er gek van! Maar als ik t niet doe dan heb ik echt maga dorst.. ik drink ook alleen maar water of lichte aanmaaklimonade, dat tankt lekker weg! Ook ben ik savonds na het eten wel van de koekjes ;-)
Zit sinds vandaag in week 37 dus nog eventjes te gaan maar, de nachtjes worden wel steeds onrustiger moet ik zeggen.. veel en vaak wakker en buiten gebeurd er niet zoveel om naar te kijken dan helaas!!

groetjes!

Ik zou het wel even melden bij de verloskundige.. (is toch ook een verschijnsel van zwangerschapsdiabetes?)
Gelukkig ben je er bijna.. nog eventjes.. het kan nu ieder moment gebeuren.. :)

Ik ben zo blij dat ik 's nachts nog goed slaap.. Soms een keer een nachtje minder.. lig ik opeens 1 of 2 uur wakker.. Maar over het algemeen slaap ik licht, maar wel door.. Hoef er ook niet uit om te plassen...

Nog even volhouden deze laatste daagjes/weekjes..

Groetjes Maike

Ik heb ook heel erg last van heel veel drinken
(voor de zwangerschap vergat ik altijd genoeg te drinken) sinds de zwangerschap was dat al ineens weg. waar ik eerst echt moeite mee had dronk ik makkelijk 2 liter weg, nu vanaf maand 7 ( ben in week 36) drink ik ook echt mega veel ( en mijn bloedwaarden etc konden gewoon niet beter ) alles was gewoon helemaal perfect. dit kan gewoon lekker met je zwangerschap te maken hebben , het is natuurlijk een tijdje ook al wat warmer :D
en mijn zwangere vriendin heeft het ook ik moest vanaf begin al heel veel plassen . in het extreme geval moet ik er wel 5x uit per nacht, ook merk ik dat ik tussendoor zonder reden midden in de nacht wakker wordt . denk voorbereiding als het kindje er is ofzow

erg bekent allemaal

succes en veel plezier nog in je laatse weekjes voor je het weet ..., ben je mama

gr rianne

hoi!

Ik heb het vanmorgen wel even gemeld bij de vk.. ze vond t inderdaad niet zo heel vreemd maar adviseerde wel even suiker te prikken bij de huisarts.. dus die ga ik dan maar even bellen zo.. kan nooit kwaad dacht ik zo..

Verder geniet ik wel hoor.. zonnetje er nu even bij, dus kan niet beter!

veel plezier allemaal deze laatste weekjes!!

Terug
Bovenaan