Dorst

Hoi meiden,

Hebben jullie ook zo'n dorst.

Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en ik heb de hele dag zo'n dorst.
Ik drink nooit frisdrank,meestal water of thee.
Maar mijn dorst blijft.

Weten jullie wat ik het beste kan drinken om mijn dorst te lessen.

 
water is het beste.
ALs je meer dan 2 liter per dag drinkt zou ik de verloskundige bellen. Schrijf gewoon eens op hoeveel je drinkt. 2 liter zit je niet zo snel aan.
 
Indd even aangeven bij de verloskundige en anders de huisarts (kan je vaak sneller terecht). Als je last zou hebben van zwangerschapssuiker dan is veel dorst een van de bekendste kwalen.. Het hoeft niet altijd gelukkig.. Ik had het aan het einde van mijn vorige zwangerschap, toen werd ik 's nachts zelfs meerdere keren wakker van de dorst, niks aan het handje..
 
Als je zwanger bent mag je gerust 2,5 liter water drinken per dag. Als je daar al aan komt, zou ik de vk bellen. Zo niet, dan kun je dus gewoon meer drinken.
Liefs Wendy
 
Ik ga toch maar even contact opnemen met de vk,het kan nooit kwaad om me even te laten testen.

Ik weet nog dat ik het de vorige zwangerschap ook heb gehad en toen was er gelukkig niks aan de hand.

Dank je wel allemaal
 
Zelf drink ik ook iets meer dan normaal. Ben 8 weken terug al gestopt met koffie maar verder drink ik gewoon alles wat ik voor zwangerschap ook wel dronk(geen alcohol maar dat dronk ik al niet).
 
Terug
Bovenaan