• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Dosering Letrozol (OI)

Vanwege PCOS (en endometriose), en al ruim 3 jaar een onvervulde kinderwens zijn we begonnen met Ovulatie Inductie. Eerst Provera om een menstruatie op te wekken, en nu Letrozol, 2.5mg, voor de eisprong.

Ik heb al een aantal echo's gehad. Ze legde me uit dat 1 follikel rond de 19/20mm moet zijn binnen 21 dagen (gemeten vanaf de eerste cyclusdag).
Dinsdag zat ik op dag 10, en had ik 1 follikel van 12mm. Vandaag dag 13, en nog steeds 12mm De arts zei dat er geen reden tot paniek was, dat het nog kan groeien binnen de 21 dagen, en dat we anders de dosering gaan ophogen.

Heeft er iemand ervaring met uitblijven of stilstaan van de groei van de follikel? Ik denk zelf dat het niet meer gaat gebeuren met deze dosering, maar de arts zei dat het nog steeds zou kunnen. Ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie is gegaan
 
Terug
Bovenaan