dostinex

A

Anoniem

Guest
Wie is er ook zwanger geworden met Dostinex? En wanneer mag je beginnen met slikken van dostinex? (is daar een dag voor of mag je gewoon beginnen wanneer je maar wilt? Heeft er iemand bijwerkingen van gekregen?   Groetjes

Hoi,
Waar gebruik je dat voor? Effe gegoogled en kan er niets concreets over vinden, wel termen als drugs er bij zien staan. Lijkt op het eerste gezicht niet ongevaarlijk, maar zie ook niet waar het voor is. Ben wel nieuwsgierig geworden, groetjes Gwen.

Hey,
Ik moet gewoon beginnen (geen speciale dag) met Dostinex omdat mijn lichaam te veel prolactine aanmaakt. Doordoor heb ik een zeer onregelmatige cyclus. Ik moet 1 pil per week slikken en na een maand weer bloed prikken om te kijken of het werkt.
Groetjes

thx...mijn eerste is ook geboren op dostinex gaan nu naar de 2de..en weer met dostinex...was helemaal vergeten te vragen aan de dokter welke dag ik moest beginnen...toen ik er wat op internet over ging zoeken...schrok ik eerst wel...hoe heb ik dat vorige keer kunnen slikken dan? hahaha een bezorgde moeder dus...vandaar mijn vraag of iemand er bijwerkingen van heeft gekregen (ik niet de vorige keer) ineend vind ik het toch spannend weer om te gebruiken zo stom!! suc6 groetjes

Terug
Bovenaan