@Dotjuh

Even maar een nieuw topic geopend...
Ik zou gisteravond foto's plaatsen op Hyves...sorry!Schaam me diep ,wetende dat jij ging kijken...was met administratie bezig (rekeningen betalen bleh!!!) maar liep uit en daarna kwam Lenthe weer uit bed, nou ja, niet letterlijk natuurlijk...
Enfin, doe 't vanavond als alles hier op bed ligt...

Heb je nu al een beetje een ideetje wat je doet met een tweelingwagen?
Ik denk dat ik de tweelingbuggy in april koop, zag al ergens staan dat het dan weer mama-week/dag is en krijg je inderdaad korting, en op een grote aankoop is dat vaak dus wel rendabel.

He, maar leuke naam zeg Alyssia!!!Echt jammer dat Erwin hem niet leuk vind.Weet je wat ik ook leuk vind?Eindigt ook met een A...Alexia, net als het 2e kindje van Wim Lex en Maxima, zo sjiek, maar niet kakkerig, vind hem ook leuk passen bij Nathalia...Nathalia en Alexia hi hi!
Zal ook 'ns denken over een jongensnaam....Vind ik altijd veel moeilijker...
(Ik ben zelf van de rare namen, heb de apartste namen niet eens gebruikt voor mijn kinderen, schrik niet, maar vind Berber leuk, Doutzen, Lila, Lilo...maf he!!!Voor een jongen vind ik Diesel, Mick en dat soort namen wel grappig.Maar geloof graag dat niet iedereen dit soort namen leuk vind ha ha!!!!
Waar houd Erwin van????

Ben nu al benieuwd naar je kleintje, op wie zal hij/zij lijken???
't Is dat we zover van elkaar wonen he, (alhoewel, ik denk een uurtje vanaf hier, anders effe op kraamvisite komen deze zomer, lijkt me wel gezellig, ach wie weet!!!

Ik ga de oudste 2 meiden van school halen, moet rennen!!!
Groetjes Roos.

heyhey

geeft niks hoor :p had nog wel ff gekeken, maar zag nog niks staan dus dacht, ach, morgen dan maar :D
komt goed :p

ja, die betalingen weten wat he. ppfffff rot gedoe allemaal.
wordt lenthe vaak savonds/snachts wakker?
nathalia gelukkig niet meer. slaapt nu zelfs van 7 uur savonds, tot de volgende dag 10 uur!!!!

nee, maxima en alexia worden het absoluut niet hahaha. eindigen wel op een a :p maar is niet meer appart nu de "oppermensen" zo heten.
nee, waarschijnlijk wordt het een naam die heel veel op allysia lijkt. ik mag het nog niet verklappen, dan krijg ik erwin op mn dak hahaha.
voor een jongentje hebben we ook al een naam.
ook eindigend op een a. 2 lettergrepen.
(meisje is 3 lettergrepen)
de rest van de namen is ook niet echt onze stijl :p
zijn wel appart, dat wel hahaha.
erwin houd ook van apparte namen, net als ik. maar allysia vond hij gewoon niks :p

de wagen zijn we idd nog niet uit.
we wachten gewoon even af wat nathalia doet en kopen idd rond april wel een wagen. of enkel of duo. zien we dus nog wel tegen die tijd.

denk dat de baby op nathalia zal lijken.
zowieso blond haar, aangezien we dat allebij hebben. (denk dat als dat kindje bruin of zwart haar heeft, erwin een dna test gaat aanvragen hahahahahahahhaha)

ga je ook mee naar de forummeeting?
ik alleen als het in rotterdam wordt gehouden.
lijkt me wel leuk om elkaar eindelijk eens in het echt te ontmoeten.
we zitten allemaal al zo lang op t forum.
(in juni zit ik al weer 3 jaar op dit forum hahaha)

je hebt het er nogal druk mee he, met al die topics, speciaal voor jou hahaha.

over die belastingsformulieren...
als we erwin zn jaaropgave hebben, ga ik met mn vader om een tafel zitten (nou ja, achter de pc zitten :p) en wilt hij ons helpen.
wat een gedoe is dat zeg hahaha.
maar als ik ff snel heb zitten rekenen, kunnen we een bedrag van rond de 2000 euro terug krijgen, van dat aanrechtsubsidie.
zou wel erg lekker zijn hahaha.
altijd mooi mee genomen :p
en dan nog eens de gewone aangifte erbij :p
mmm we worden nog eens rijk hahahaha.

de zorgtoeslag is ook lekker omhoog gegaan.
voor ons flink omhoog gegaan.
kregen 54 euro, nu 78 euro per maand.
heerlijk!

jij schreef dat de oudste kids zelf hun bordje weg moeten zetten, na het eten, en nog emer huishoudelijke "taken" doen.
vind ik niet meer dan normaal eigenlijk.
ze zijn oud en wijs genoeg om dat zelf te kunnen, en zo leer je ook gelijk dat mama geen huissloof is!
heeft niks met luiheid van jouw kant te maken hoor vind ik. je doet al meer dan zat :D
zodra nathalia de leeftijd van een jaar of 6 heeft, mag (lees moet) ze ook mama helpen met sommige dingen.
nu is ze bijna 2, en voor t slapen doet ze ook altijd samen met mama haar eigen speelgoed opruimen, waar ze mee hebt gespeeld.
kan je niet vroeg genoeg mee beginnen, vind ik.
normen en waarden, en consequent :p

nou, ik ga eens ff boodschappen doen... heb al weer een heel boekwerk geschreven whahahaha.

liefs, do

O nu word ik wel heeeel nieuwsgierig naar je namen voor de baby!!!Nou, je zit al op de helft dat scheelt hi hi!!!!
Tja, de meisjes en 't huishouden....Je moet niet denken dat ze elke dag de was van mij moeten opvouwen hoor ha ha!!!Ik vind dat ze alleen wel zelf hun bordje naar de keuken moeten brengen en hun kamer en speelgoed moeten opruimen.Maar wat wel grappig is, is dat zoals vanavond ik Luka in bad doe, een fles geef, in bed leg en daarna spring ik zelf even onder de douche (was lekker ondergekotst door Luka)...kom ik weer in mijn slaapkamer, hebben ze mijn bed (deken) opgemaakt, en Luka's bedje netjes gemaakt incl. de knuffeltjes recht gezet.Vind ik zo lief!

Wil graag naar forumdag in Rotterdam, weet niet wanneer het nou word, zal eens op de datumprikker kijken of ik kan...Lijkt me wel leuk!

Grappig zeg he, al die topics!Komt vast omdat ik toevallig nu veel op 't forum zit, soms zijn er momenten dat ik 't erg druk heb, maar neem nu 's middags lekker de tijd voor mezelf.Dan weer met een boek, dan met laptop op schoot hi hi!

He, maar da's mooi meegenomen toch, zorgtoeslag naar boven!!!Elke euro meer is meegenomen toch?Ik zou een bedrag krijgen van 't CAK (vraag niet waar het voor staat) omdat ik chronisch ziek ben.Ik moet dus elk jaar gegarandeerd mijn eigen risico betalen (wat dit jaar dus ook weer van 155 naar 165 euro is gegaan) en nou bepaalde de regering dat chronisch zieke mensen een tegoedkoming krijgen omdat ze dus altijd dat bedrag moeten dokken.Nou, ik heb die ziekte dus sinds 2007, en nu hadden ze dus weer van die rare regeltjes opgesteld dat je in 2006 ook al ziek had moeten zijn en bepaalde medicijnen moet slikken om recht te hebben op die tegemoedkoming in 'dec '09...Gaat nergens over dacht ik zo!!!Ik betaal dus al zolang het ingevoerd is die eigen risico en nog geen recht op dat bedrag.Heftige briefwisseling aangegaan, stond er gewoon op.Kreeg namelijk een brief dat ik niet voldoende chronisch ziek was volgens hun regels...na ja.....Enfin, heb mijn zinnen doorgezet maar krijg nu elk jaar in 'dec het mega bedrag van 53 euro als tegemoedkoming..pfff, maar het ging mij om 't principe...

Ik zet nu (eindelijk!) foto's op m'n Hyves en dan m'n mandje in!

Groetjes Roos.

heyhey

ja, ik weet t, van die tegemoetkoming.
ik heb er ook geen recht op.
moet ik er ook wel bij zeggen dat ik geen medicijnen slik (bestaan niet) en niet jaarlijks op controlle of zo hoeft (ze kunnen er toch niks aan doen)
mn opa en oma krijgen wel die tegemoetkoming, aangezien hun al jaaaaaren medicijnen slikken.
idd rond de 50 euro, p.p.
1 jan gaat die eigen risico in, 2 jan moeten hun hem inprinciepe al betalen, ivm de medicijnen. net als jou dus.
maar is bij jou je zorgtoeslag niet omhoog gegaan dan? of verdient je man daar te veel voor?

wat lief zeg, dat ze je bed ophebben gemaakt en die van luka.
t zijn de kleine dingen die het hem doen he :D
dan weet je zelf ook weer waar je het allemaal voor doet.

ben je al eens mee geweest naar een forum dagje?
ik nog niet. ben reuze benieuwd naar iedereen :p
hoop alleen niet te verlegen over te komen hahaha.
op t forum ben ik dat helemaal niet, maar in real life toch wel wat :p

jaaa, zit vandaag op de helft van mn zwangerschap :D
nu t zwaarste gedeelte nog hahaha.
tis zo heerlijk om die kleine te voelen schoppen in je buik (weet jij natuurlijk alles van, met 4 kids haha)

weet je waar ik achter ben gekomen??
dat als ik me uitlog, ik alsnog alles kan zien/ mee lezen.
ik sta altijd standaard ingelogd.
dacht ook eerlijk gezegd dat dit een besloten forum was, en dat je je eerst moest aanmelden, voordat je alles kon zien. niet dus.
mn hele levenslijn staat hier op t forum en iedereen kan t zo mee lezen hahahaha.
das lekker dan :p
(lekker vlot he... kom ik na bijna 3 jaar achter hahaha)

nou, ik ga hier even opruimen, moet ook gebeuren he :p
nee, ik ga eerst je foto's op hyves bekijken, en daarna opruimen :D

liefs, do

ben er gisteravond mee beziggewesst, maar er was iets mis met fototoestel....de foto's staan wel op dat schijfje, te zien in 't fototoestel, maar zodra je hem in mijn laptop stopt kan ik ze niet vinden....grr...na 2,5 uur gaf ik 't op.Vanavond Marco er naar laten kijken, hij moest gisteravond overwerken, dus vanavond mag hij 't is proberen ha ha!
Ooit lukt het me!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan