@dotjuh

Dotjuh bedankt voor je tip!
die VSM Cinababy werkt hier super, ze heeft zoveel minder pijn, ipv gekrijs is het nu af en toe een kreuntje, poepen gaat veel beter en eerst was het 3 dagen ontluchten hihihi eindeljk kwam die lucht eruit. Ze begint nu zelfs nachts beter door te slapen, ben eindelijk op 1 nachtvoeding
ik had al venkelwater en infacol geprobeerd, meer hadden ze hier niet bij de apotheek en de stad in met dit weer en een huilende baby leek mij ook niks dus daar bleef het bij.

heyhey

graag gedaan hoor :D infacol werkte hier ook niet en venkelthee schijnt niet goed te zijn voor baby's.
dat is mij 2 jaar geleden verteld door het cb toen ik vertelde dat ik dat nathalia gaf voor de krampjes.
schijnen (waarschijnlijk) kankerverwekkende stoffen in te zitten.
zal maar niet zeggen dat dat ook in brood en pindakaas zit, maar ik doe t toch maar niet voor de zekerheid :D

eens in de 3 dagen??!!?? aleiyah heeft gemiddeld 5 poepluiers op een dag!
er is ook speciale voeding van nutrilon, tegen het moeilijke poepen.
misschien is dat ook een tip??

wat fijn dat ze nu ook maar 1 nachtvoeding nodig heeft!

hoe ervaar je het verder? tis je eerste kindje toch?

aleiyah is dus mn 2e kindje en moet heel eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk pittig vind!
nathalia was een heel makkelijk kindje, aleiyah huilt ontzettend veel. is een echte kroelkont en wilt het liefst de hele dag op mn arm liggen. daar heb ik gewoon geen tijd voor! mn huishouden moet ik savonds doen, daar kom ik gewoon overdags niet aan toe. nathalia is me vollop aan het uittesten nu. die is echt van een engel naar een grote bengel veranderd. ook dat ik ontzettend vermoeiend.

maar ja, zal allemaal wel goed komen :D

liefs, do

hoi hoi

Tja die kleine hier eist ook veel aandacht op, bij mama liggen en eten is het leukste om te doen.
ik had een minimonkey zodat ze bij mij kan liggen terwijl ik het huishouden doe ;-)
maar ze ligt er zo raar in met haar nekje dat ik het nog niet aandurf
ze huilt wel alleen om een reden denk ik

het is wennen maar wel heel leuk, alleen mis ik alles van de rest van de wereld, als er visite is heb ik niet veel te vertellen, ben allene bezig met voeden en verschonen. en ik was altijd een hele kletser

het ritme kom ik aardig in maar manlief heeft daar meer moeite mee en dat is irritant, hij is veel met zijn ritme enzo bezig ipv papa zijn en mij ondersteunen,dat kan nog veel beter vind ik dan uurtje per dag. En opmerkingen als: kan ze daar niet liggen? als ze grote krampen heeft en ik even ertussenuit moet. grrrr leuk dat je moe bent maar ik ook!!

dinsdag cb; dan stel ik daar alle vragne ik ben benieuwd, ze groeit goed volgens mij.

oja tijdens zwangerschap had ik een meisje die hier in huis hielp, want ik kon ja niks meer, zij komt nog 1x week voor extra stofzuigen en dweilen ivm de huisdieren die we hebben. Zij studeert helpende en heeft net stage bij peuterspeelzaal gelopen en wil ook wel oppas zijn hihihi dus gister paste zij op terwijl ik snel boodschappen deed. echt handig en hartstikke leuke meid.

groetjes sabine

Terug
Bovenaan