Doublemum=tweelingmama21

Hèhè, ik kan eindelijk weer meepraten, sinds een paar weken kon ik niet meer op het forum, ding bleef maar weigeren en mails om hulp werden niet beantwoord door de beheerder van de site.

Hier gaat het best goed, kindjes zijn woensdag 37 weken en groeien nog steeds, krijgen wel wat minder ruimte.

Mama zwelt steeds verder op... Weinig trek meer in eten, alleen wat fruit, crackertjes, yoghurt, gekookte groente etc. vallen er lekker in, de rest is al gauw te vet of te veel. Mijn handen zijn erg opgezet door het vasthouden van vocht, doen 's nachts vaak pijn en tintelen. Kan nog wel steeds fietsen en lopen en ik waggel nog steeds niet!

Vorige week leek er even wat haast bij te zijn toen mijn bloeddruk omhoog schoot en er eiwitsporen in de urine zaten. Drie dagen achter elkaar ziekenhuisbezoek, maar vrijdag was alles weer rustig en schoon. Morgen weer....

Begin me nu wel wat te vervelen,komt misschien ook doordat de komende weken onzeker zijn, en ik ben moe! Gelukkig kan ik dankzij het zwangerschapskussen nog steeds heerlijk slapen, echt een genot, dat ding is goud waard!

Kreeg van kennis een lief cadeau. Een pot met voorjaarsbollen met daarbij de tekst, "alles is nu stil en wacht, nieuw leven kondigt zich aan'. Heb de pot op de slaapkamer vlakbij mijn bed gezet. Hoop dat ze uitkomen als de kinderen geboren worden.

Nog even geduld!

Dat schiet al aardig op. Niet zo gek dat je nu niet zoveel meer kan. Knap dat je het zo lang volhoud. Nog even meid en dan heb je de twee kleintjes in je armen.

Wow meid wat goed zeg! Je bent nog zwanger ennn nog mobiel! Dat moet wel erg fijn zijn... Ben ook benieuwd of je eerder ingeleid wordt of dat je gewoon moet wachten tot t vanzelf begint. Spannend voor je!

Zijn jullie er helemaal klaar voor? Mooie namen, kamertje klaar etc? Vast wel...

Terug
Bovenaan