Douchen met dreumes

<p>Hai hai,</p><p>Heeft iemand nog handige tips om te douchen met een dreumes die erg beweeglijk is haha. We doen nu mijn zoontje van 17 maanden altijd in bad, maar het is soms ook handig om ff onder de douche te gaan i.p.v. een heel bad te laten vollopen. Echter ben ik benieuwd hoe jullie dit doen? Het lijkt mij een hele uitdaging met zo'n beweeglijke dreumes. </p>
 
Sinds dat hij zelf zit douche ik al met hem. In het begin lekker zittend in mijn schoot, maar toen hij ging lopen, liet ik hem lekker zelf staan, meestal stond hij gewoon lekker aan mijn benen vasthoudend, maar soms gingen we ook zitren (spelen). Tegewoordig vindt onze 21 maander het ook heerlijk om op mn arm te douchen :)
 
Sinds dat hij zelf zit douche ik al met hem. In het begin lekker zittend in mijn schoot, maar toen hij ging lopen, liet ik hem lekker zelf staan, meestal stond hij gewoon lekker aan mijn benen vasthoudend, maar soms gingen we ook zitren (spelen). Tegewoordig vindt onze 21 maander het ook heerlijk om op mn arm te douchen :)
 
Samen douchen werkt het beste. Beetje speelgoed op de grond erbij en mn dochter speelt lekker terwijl ik douche en ik ondertussen ook haar was. 
Of ik ga zitten in de douchekuip, dan kruipt ze gezellig op schoot en zo douchen we sameb.
Doen we hier elke dag, gaat prima!
 
Hoi ik heb een anti slip matje voor Mn dochter en wat speel goed op de grond.. 
ook zeg ik dat ze rustig moet doen en daar luisterd ze goed naar 
 
Helaas is mijn badkamer gedateerd en is mijn dochter niet heel kalm. Ik heb zo’n ikea wasmand waar ik haar in zette. Door de gaatjes wordt het geen badje, het water loopt weg. Speeltjes erbij: en een hoop douchepret. Eventueel zo’n antislipmatje gebruiken. 
 
Terug
Bovenaan