Douchen nog steeds geen succes

Iedere keer als ik onder de douche sta word ik niet lekker. Nu al aantal keer voorgekomen dat ik echt moet gaan zitten anders ga ik onderuit. Erg vervelend... Heb de douche al niet zo warm als anders, maar als ik ook maar iets langer dan noodzakelijk onder de douche sta, dan gaat het mis.
Vind het normaal heerlijk om even lekker te tutten onder de douche, maar dit zit er nu even niet meer in. Hoop wel dat het beter gaat worden.

hahaha nie meer douchen :D

Nee maar zonder gekken, lijkt me erg vervelend...
Misschien dat t met t licht ofzo te maken heeft...of structuur van de tegels {ben geen expert, maar merk van mezelf dat ik heel duizelig wordt bij bepaald licht en structuren in de omgeving}

ik herken het. vooral als het wat warmer is begint de duizeligheid.. dit gaat wel over en waarschijnlijk heb je dat dan bij de laatste maand weer terug.. teminste dat heb ik en hoor dat vaker.. gewoon optijd gaan zitten en goed eten..rustig aan doen!

ik heb erge last van misselijkheid onder de douche. Ik heb nu de douche minder warm staan en douche ook met de badkamerdeur open zodat de dampen wegkunnen. Dit helpt voor mij heel goed dus misschien heb jij er ook iets aan?

Ik kom uit het maart 2012 forum vandaan en herken dit erg goed. In het begin gehad en nu op het einde ook weer, snel wassen en haar doen en er onder uit.
ik douch ook niet als ik alleen thuis ben en het liefst samen met mijn man. goed eten, badkamer deur open laten staan helpt ook en verder niet te warm douchen. succes

Terug
Bovenaan