Douchen.............

Hallo allemaal,

Ik heb ff een vraagje,
Ik moet vanaf gisteren een aantal dagen (6) gaan spoelen met een natriumbicarbonaat-oplossing. (vaginale douche), Dit is om mijn baarmoederslijm wat zaadvriendelijker te maken. Even voor de duidelijkheid... er is bij ons geen vruchtbaarheids stoornis gevonden, dus nu denken ze dat het knelpunt bij de baarmoedermond zit.

Ze hebben al een aantal keren een labaratorium onderzoek gedaan en het sperma van mijn man met mijn baarmoederslijm samen gebracht. Daar was niets afwijkends bij te zien (ze zwommen lekker door HAHA).
Ook zijn er meerdere keren uitstrijkjes gemaakt nadat we geklust hadden, en daar waren bijna geen zaadcellen te vinden, dat is dus niet goed....

Heeft iemand ervaring met deze spoeling? Als het deze ronde niet "spontaan" gebeurt gaan we volgende ronde voor IUI.....

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Liefs Lill

hee lill!!

ikzelf ben niet bekend met zo'n douche met natriumcarbonaat oplossing, maar weet wel wat je gebaald moet hebben na die samenlevingstesten die niet goed waren....hadden wij ook nl!!!

spannende ronde ook voor jullie dus!
ik ben erg benieuwd hoe het bij ons gaat deze keer. alles was in prima staat.....nu moet mijn lichaam het dus doen....

wij moeten week 39 naar gyn terug, ik denk dat we dan gaan praten over iui!
afwachten dus!
heel veel succes, en ik hoop dat iemand je antwoord kan geven op je vraag!

tot snel
xx kimpansee

Hee Kimmie......

Ik hoop idd wat reacties te krijgen.

Ja spannende ronde dit keer... als het nu raak is hoeven we niet voor die IUI, maarja elke ronde is weer spannender.. vorige keer dacht ik, als het nu raak is hoef ik die kijkoperatie niet te ondergaan.....

OHHHHH ik hoop zo dat het dit keer zal lukken......

Deze week heb ik ergens m'n ei, ik heb alvast maar ovulatietesten gekocht.

En dan maar vanjantekanteren heh...HAHAHA....

Ik hoop voor jullie dat IUI erin zit! Je hebt er alles voor over heh..

Knuffel Lill

he lill,

ja, wat mij betreft mag die iui nou ook wel komen.....deze ronde nog afwachten....en hopelijk lukt t ons ook zelf, maar anders wil ik nu echt dat er iets gebeuren gaat!

week 39 (20 sept) heb ik mijn nod en moet ik ook terug komen naar gyn! hopelijk weten we dan weer wat meer!!

jij ook veel toi toi toi!
tot snel, kga douchen, moet zo gaan werken...

xx kimpansee

Terug
Bovenaan