douchen

onze zoon is bijna 15 weken en in het badje vind hij helemaal niet leuk meer.
wij willen hem dan ook mee nemen onder de douche maar met hoeveel weken is dat aan te raden en hoelang kan dat dan
 
Wij hebben onze dochter al na een paar dagen meegenomen onder de douche. Nu gaat ze 's avonds met een van ons mee in het grote bad op een soort baby-drijfkussen en spoelen we haar lekker af met de douchekop op de zachte straal. Gewoon proberen denk ik. Het scheelt je straks een hoop drama's met bijv. haren wassen tegen de tijd dat je kleine 'echt' gaat douchen.

Enne, lekker genieten onder de douche. Is heerlijk met dat zachte lijfie tegen je aan!
 
Hoi, onze kraamhulp heeft mij destijds met mijn dochter onder de douche geparkeerd...heerlijk vind ze het. Lekker knuffelen en kroelen...lekker warm water doet wonderen!We houden haar eerst "wiegend" onder de douche, makkelijk met inzepen en haartjes wassen en dan heerlijk rechtop tegen je aan en genieten maar....Veel plezier!!
 
Mijn zoon gaat regelmatig met mijn man onder de douche. Ik wrijf dan eerst zijn haartjes even in met shampoo en ik wrijf zijn lichaampje in met badolie. Daarna breng ik hem in de douche om de deur. Hij vindt het reuze spannend en hapt lekker naar de druppels om zich heen. Als ze klaar zijn, roept mijn man even. Ik neem dan mijn zoontje over om hem af te drogen en aan te kleden. Ze genieten er allebei van! Succes ermee!
 
Wij hebben ons zoontje ook al in de eerste week meegenomen onder de douche. Vond hij erg geweldig. De straal lekker warm, maar niet te hard, vooral niet op z'n hoofdje.
Geniet ervan!
 
Mijn dochter gaat altijd bij mij in ons minibadje,dit doe ik ook als ik alleen thuis ben,ik zet dan het babybadje naast het bad,met 2-3 handdoekken erin,daar leg ik mijn meisje in,ga zelf in bad zitten,pak haar,en als we zijn uitgebadderd leg ik haar in de handdoeken in het badje,douche mezelf snel af,schiet de badjas aan en kleed haar dan aan
Dit werkt perfect!
Wel neem ik altijd de telefoon mee,je weet maar nooit he
 
Terug
Bovenaan