douchen

vandaag is alicia voor het eerst onder de douche geweest! in het badje past ze niet meer! :O
samen met pappa vond ze het heerlijk!
lekker gewassen en toen heb ik haar over gepakt. en aangekleed. helemaal uitgeput ligt ze nu in de box!!!

Fedde vindt de douche ook heerlijk, maar bad en tummy tub ook nog. Ik wissel alles af in de week.
Ik wil ook graag meg hem gaan zwemmen. Heb nog geen puf voor gehad en is hier op de dag dat ik moet werken :-(

Hoi,
Ja leuk hé, hier gaat ze bijna altijd onder de douche..
badje gebruik ik ook altijd om ze in de zomer buiten te wassen, dat is dadelijk echt leuk, zeker als ze een beetje kunnen zitten, sopje speeltjes,,haha

Ze leuk om ze te zien genieten, Joël ligt er echt helemaal ontspannen bij onder de douche.
Joël gaat vanaf de kraamweek al lekker mee onder de douche, zelf vinden we het namelijk ook erg leuk.
Als hij niet doucht doe ik hem even snel in de tummy tub,

Liefs Marina

Ethan is een grote fan van douche maar hij vind het ook leuk om met papa en mama in bad te gaan(we hebben een groot bad)
de tummy tub was hij ook fan van maar vast hij niet meer in haha.. en zijn badje word ook aardig te klein word tijd dat hij gaat zitten want liggend kan hij er niet meer in

Terug
Bovenaan