dove papa??

ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.
marc wordt dus echt niet wakker als pascal snachts huilt. met als gevolg dat ik zowel overdag als snachts de zorg voor onze man heb.
marc doet het niet met opzet, dat weet ik wel. maar ik ga straks weer werken. ik werk in de zorg en draai ook nachtdiensten. ik maak me nu al zorgen. marc straks denken dat pascal lekker de nacht heeft door geslapen, en pascal schor en hongerig van het huilen en geen voeding, pfffffffffffff.
heb ik als enige een huildove man?
zelfs als marc even op de bank dommelt, en pascal ligt te slapen, durf ik niet te douchen omdat ik bang ben dat hij hem niet hoort.
iemand tips??
oja, pascal slaapt snachts nog bij ons op de kamer. omdat ik bang ben dat als hij op zijn eigen kamer ligt marc hem helemaaaaaal niet hoort.

groetjes
smooty

Whahahhaa, ik heb sowieso het idee dat manlief iets aan z'n gehoor heeft de laatste tijd...
Radio staat soms heel hard en echt niks kan zonder iets te laten vallen of met een hoop kabaal hihi.

Ik denk dat wij gewoon extreem gevoelig zijn qua gehoor nu, bang dat we iets missen en dat omgevingsgeluiden nu 2x zo hard aanhoren als normaal.
Ik sleep ook de babyfoon overal achter me aan als een kat met haar prooi, dus dat is niks om je ongerust over te maken ;-)

Ik zou zeggen: voordat je gaat werken de babyfoon op de hardste stand en geloof me; hoe hulpeloos die mannen ook zijn als je er bij bent ("Schat, hij huilt, wat nu?!"), zo beschermend en hulpzaam zijn ze als ze er alleen voor staan!

Heb vertrouwen!

xxx

Ik heb me laten vertellen dat mannen overal doorheen slapen omdat ze weten dat wij vrouwen het toch wel oppakken. Als ze er alleen voor staan dan worden ze wel wakker. Hier ging het met de oudste 2 ook zo...als ik een nachtje weg was of zei dat ik er niet uit zou gaan dan werd hij wel wakker. En toen Florian net was geboren werd hij niet wakker van zijn gehuil maar wel van de andere 2 kinderen die lawaai maakten (daar sliep ik dan weer doorheen!)

hahaha mijn man is ook doof hoor!

Net als jij heb ik dus dag en nacht de zorg voor mijn mannetje.

ik geloof dat als jij er straks niet bent, hij hem echt wel hoort hoor....
waarchijnlijk is het wat miekje zegt. ze weten dat wij ze wel horen dus hoeven zij minder allert te zijn....

Komt helemaal goed!

xxx

hier is het precies anders om.
ik slaaper op het moment doorheen.
dit komt denk ik omdat ik er niet uit kan om de kleine te verzorgen aangezien ik nog steeds met een gebroken been zit waar ik niet op mag staan en lopen dus mijn mannetje moet er wel uit en dat doet hij ook prima. soms heb ik zo iets van zo de jayden heeft lekker doorgeslapen dan hoor ik van mijn vriend dat hij er een par keer uit is geweest om zijn speentje in te doen omdat hij lag te huilen.
is echt een raar iedee dat je er gewoon door heen slaapt.

groetjes angelique

Hoi,
Hier is dat ook altijd zo geweest, de eerste paar nachten hoort hij het daarna niet meer, komt omdat ik bv geef en dus de zorg ´moet´ doen!!
Hij hoort de andere kinderen wel altijd direct dus het is gewoon het idee, als hij gaat slapen wetende dat jij er niet bent wordt hij echt wel wakker, maak je maar geen zorgen!!
Liefs

heb marc gevraagt of hij dit weekend de nachtvoeding wilde geven. en wat denk je!!!!!!!
hij was wakker toen pascal huilde. ik heb er lekker naast gelegen, genieten van mijn 2 mannen.
volgend weekend weer!!!!!!!!

zoals jullie al zeggen. als marc weet dat ik wel wakker wordt, slaapt hij door. nu ik het hem vroeg, werdt hij wel wakker. geeft een stuk geruststelling voor straks als ik weer ga werken.

groetjes
smooty

Terug
Bovenaan