Dove sunshine lotion

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Hier ff een vraagje wat niets met zwanger zijn te maken heeft.
Ik hoorde op dit forum een paar hele goeie ervaringen met deze bodylotion.
Erg fijn om ook een kleurtje te krijgen wanneer je niet echt in de zon kunt liggen bakken...
Ik heb het gisteren voor het eerst gebruikt na het douchen en vind het zo'n vlekkerige bende....
Hier heb ik helemaal niets over gehoord. Zou anders zijn dan andere zelfbruiners.
WAT DOE IK VERKEERD???

Groetjes,
mama2004

je hebt 2 verschillende kleuren licht en donkere huid!! had je moeten beginnen met lichte huid!! en   goed uitsmeren!! ik heb nergens last van

Hoi.
Tja ik heb hem 1x gebruikt maar niet weer.
Ik had ook goeie verhalen gehoord maar ik was ook gevlekt ( de lichte huid) en mijn voeten waren voor de helft wit,nee ik vond het iets te snel bruinen,niet echt geleidelijk bij mij althans. ook een beetje geel van kleur.
Groetjes Mikkie

Even voor de duidelijkheid! Om verdere misverstanden te voorkomen. Ik heb die voor de lichte huid. En heb hem erg goed ingemasseerd. Waarna ik ook nog eens een half uurtje naakt door het huis heb gehold!! (hihi)

Groetjes,
mama2004

hahahaha ja dan weet ik het ook nie! mischien niet geschikt voor je huid! mischien erge droge huid

Hoi,

Het klopt dat het vlekkerig kan zijn. Dit kan ind door een droge huid komen.
Ik zelf gebruik altijd eerst een gewone bodylotion, zodat het veel beter uitgesmeerd wordt.
Ik weet niet of dat ook bij Dove zo werkt, ik gebruik een zelfbruiner van een willekeurig merk.

Nou zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Ik heb van mijzelf een wolkenhuid.......en ja dat heb ik ook als het bruiner is........misschien dat  je zoiets bedoelt.
Ik vind de lotion trouwens heel goed werken........zo goed dat ik 1 keer wel even genoeg vond. Had alleen mijn handen met water gewassen ipv water en zeep dus heb een beetje een hennagloed op mijn palmen! Ach  ja slijt wel weer.
Mijn vent gebruikt het ook trouwens hihi..........tja met een kantoorbaan zie je anders geen zon he ;-)

Groetjes Lillian

ik gebruik het zelf ook
en ik heb er geen last van ik gebruik het na het douchen ik heb er 1 van dove en 1 van nivea en heb ook dagcreme van nivea ervan ik vind het ideaal
ik word bijna niet bruin wegens zonnenallergie
ik smeer het heel goed uit en na paar minuten dan wrijf ik nog een keer goed omdat ik het wel lang vind duren voor het droog is en was goed mn handen na het smeren want daar krijg ik wel vlekken

Terug
Bovenaan