Down gevoel. Help

<p>Hoi,</p><p>Ik ben nu 13 + 4. En ik blijf me erg down voelen. Heb weinig zin om iets te doen of te ondernemen. Maar ook niks doen wil ik niet. Ik ken dit gevoel van vroeger toen ik erg gepest ben geweest maar dat is zo lang geleden en zit ik niet meer mee. Ook ken ik t wel een beetje als ik moet menstrueren maar dan is t stuk minder heftig.  </p><p>Ik zie elke keer erg tegen mijn werk op. terwijl ik voorheen altijd met plezier naar mijn werk ging. Ik werk in de gehandicaptenzorg en ik denk dat ik mijn cliënten contact te druk vind. </p><p>Ook thuis voel ik me down van de dingen die ik eerst leuk en fijn vond. Heb ik nu geen zin in en doe ik omdat t moet.  Ik weet dat dit de hormonen zijn maar zou toch graag willen dat ik wat meer kan genieten. </p><p>Ik geloof heel erg dat voeding veel kan doen maar ondanks dat ik gezond eet blijft t. Donderdag ga ik t bespreken met mijn verloskundige. Maar misschien dat iemand hier ook tips heeft</p>

Hoi!
Super vervelend!! Ik had er ook last van rond die periode.. Ben nu 30 weken zwanger en nu voel ik me gelukkig weer goed. Denk dat het ook de hormonen zijn die die periode aanwezig zijn.
Zou inderdaad met de verloskundige praten, misschien kan zij je daarin ondersteunen. Bij mij was het bijvoorbeeld dat het werk gewoon iets te veel was > Fulltime fysiek werk en daarnaast nog het huishouden en andere verplichtingen. Mijn verloskundige heeft toen een brief voor me geschreven, ben toen 4 uur minder gaan werken per week en het heeft me geholpen. Hield daardoor ook wat meer energie over voor andere dingen..

heel veel succes ermee! En vergeet er niet van te genieten

Hoi, 
Misschien is het eens wat om te kijken of je genoeg magnesium binnen krijgt. Magnesium is een natuurlijke ontspanner, anti stress, en feel good mineraal! 
Vaak bij een zwangerschap gebruikt je lichaam hier veel van waardoor er een tekort ontstaat. 
Succes! 

Magnesium is inderdaad een goede! Die ga ik weer eens gebruiken. 
Ik werk onregelmatig in de avond uren 24 tot 32 uur. Ik wil t hier met mijn manager over gaan hebben.  Ook over t rooster maar dat is een ander verhaal.  Ik vind mijn werk fysiek niet erg zwaar. Maar vooral mentaal. Maar ik zie t ook zo niet zitten om meer thuis te zijn.  Dan wordt ik alleen maar lui en doe ik niks. Normaal kom ik tijd te kort maar t lukt me nu niet om aan hobbys te beginnen.  Hoop dat er verbetering in komt. 

Trek op tijd aan de bel. Ik heb een postnatale depressie gekregen en achteraf was het al begonnen tijdens mijn zwangerschap. Geef het aan bij je verloskundige. Heb ik nooit gedaan en na de bevalling was het helemaal mis. Voorkomen is beter dan genezen. 

Terug
Bovenaan