Down voelen

<p>Hey, </p><p>Ik ben nu 17 weken zwanger en heb echt helemaal nergens zin meer in. Het is dat ik uit bed moet van me vriend en voor me dochter maar anders had ik echt de heledag geslapen.</p><p>Wie herkend zich hier nog meer in?</p><p>Me vriend is bang dat ik een depressie ga krijgen.  Wat is jullie mening? </p>

Hoi,
Wil je hoofd niet of wil je lichaam niet? Dat is nogal een verschil namelijk. Ik ben 9 weken zwanger van een tweeling en behoorlijk ziek (misselijk, overgeven en enorm vermoeid). Ik lig ook wel eens een hele dag op de bank, omdat mijn lichaam echt niet kan. Dan ben ik ook wel boos op mezelf, want ik heb wel de wil om iets doen.
Ik ben vorig jaar depressief geweest en dan wil je hoofd niet, terwijl je lichamelijk wel in staat bent om iets te doen. 
Probeer dus voor jezelf na te gaan wat er bij jou aan de hand is. Vergeet niet dat door je zwangerschap je hele hormoonhuishouding anders is. Mocht je hoofd echt niet willen, neem dan eens contact op met je huisarts.
Succes!

Hoi,
Wil je hoofd niet of wil je lichaam niet? Dat is nogal een verschil namelijk. Ik ben 9 weken zwanger van een tweeling en behoorlijk ziek (misselijk, overgeven en enorm vermoeid). Ik lig ook wel eens een hele dag op de bank, omdat mijn lichaam echt niet kan. Dan ben ik ook wel boos op mezelf, want ik heb wel de wil om iets doen.
Ik ben vorig jaar depressief geweest en dan wil je hoofd niet, terwijl je lichamelijk wel in staat bent om iets te doen. 
Probeer dus voor jezelf na te gaan wat er bij jou aan de hand is. Vergeet niet dat door je zwangerschap je hele hormoonhuishouding anders is. Mocht je hoofd echt niet willen, neem dan eens contact op met je huisarts.
Succes!

Het is vooral me hoofd die niet wilt en dat ik me ble voel zegmaar. Me lichaam gaat juist goed. Alleen last van me rug. En mag niet veel tillen. Voor de rest heb ik nergens last van.
Ik kijk het nog even aan en anders inderdaad even langs de huisarts. 

Het is vooral me hoofd die niet wilt en dat ik me ble voel zegmaar. Me lichaam gaat juist goed. Alleen last van me rug. En mag niet veel tillen. Voor de rest heb ik nergens last van.

Wat vervelend dat je je zo voelt! Ik heb een depressieve periode achter de rug, en juist door er bang voor te zijn vergroot je vaak de klachten. Alhoewel ik de angst heel goed begrijp. Mijn advies is om naar je gevoel te luisteren, het er te laten zijn. Mocht je je ‘ble’ blijven voelen, trek dan idd op tijd aan de bel en wacht niet te lang. Hoe moeilijk het ook voelt en kan zijn, stap wel op tijd uit je bed. Door te blijven liggen vergroot je je negatieve en evt depressieve gevoelens. Het komt jammer genoeg relatief veel voor, maar hoe dan ook: na elke regenbui komt weer zonneschijn.. ook al voelt dat nu misschien niet. 
Succes! 

Wat rot dat je je zo voelt. Maar voel je er niet schuldig over, het is jouw gevoel en dat is er nou eenmaal. Niemand anders kan je vertellen dat je je maar even niet zo moet voelen.
hormonen zijn idd erg vervelend. 
Mijn advies: ga naar de huisarts. Voor zwangeren bestaat er een POP poli. Dit kan je echt helpen , je staat er niet alleen voor. Zij kunnen je helpen om de kracht te vinden om je beter te voelen. Blijf geloven in jezelf en het moois wat je gaat krijgen

Terug
Bovenaan