Down

Hallo allemaal
ik ben vanavond een beetje down, heb eigenlijk een feest maar mijn vriend is alleen gegaan, ik had totaal geen zin, voel me de hele dag al down en beetje misselijk, ook bij het minste of geringste heb ik de tranen in mijn ogen, ik ben vorige week 3 dagen ongi geweest als je het zo kan noemen, het leek allemaal wel bruin (oud) bloed, normaal ben ik zeker 5 dagen behoorlijk ongi, ik weet het ook niet meer, iedereen om me heen wordt maar zwanger en ik weet ik ben pas vanaf februari bezig maar het is wel frusti als je hoort dat er weer een bekende zwanger is en jij nog niet. sorry voor mijn gezeur maar ik vindt mezelf vandaag een beetje zielig.
groetjes Jeanne
 
hai jeanne,
Ben vanavond ook maar alleen thuisgebleven..voel me ook super down..was bijna een week overtijd, en net als jij nauwelijks 3 dagen ong.. stelde weinig voor..ben moe etc..Neem me helemaal voor om me helemaal niet meer op een evt. zwangerschap te richten(ben sinds jan. bezig)...praktijk zal wel anders verlopen met tempen etc..
Wel..k wens je een fijne avond toe..probeer jezelf maar een beetje te verwennen..doe ik ook!
 
Hoi Simone
Bedankt voor je reactie, moeilijk om je niet erop te richten hé! vooral omdat iedereen om me heen zwanger is of net bevallen is, naturlijk krijg je dan ook van die opmerkingen, en jullie, willen jullie geen kinderen? ze moesten eens weten, maar ja onze tijd komt nog wel, hoop ik fijne avond verder. groetjes Jeanne
 
Meiden, kop op hoor ! Je bent nog maar 4 maanden bezig. Als je nu al zo gaat zitten dippen, wordt het een lange weg misschien. Gemiddeld duurt het een ahlf jaar tot een jaar dat iemand zwanger wordt, dus ga nu al niet beginnen met piekeren.
(dit is aardig bedoelt hoor !)
 
ja, dat is heel herkenbaar.je bent natuurlijk heel blij voor de rest,mar van binnen kun je wel janken...vooral als het bij een ander "zo gepiept"is..
op zo'n dag als gisteren zit je al helemaal niet te wachten,je probeert gezellig te doen,maar elk dingetje kan je in tranen doen uitbarsten en waarom..
je hebt er geen duidelijke reden voor.alles is verkeerd lijkt wel en eigenlijk ook weer niet want jiji bent degene die zich rot voelt. gelukkig gaat het weer over maar leuk is anders!

sterkte met zulke dagen..
 
Sorry hoor,maar wat verwachten jullie nou...4 mnd stelt niks voor,pas als je onder het mes moet of anders zwanger moet worden,dan kun je down zijn.Ik snap het bets dat het niet leuk is als anderen wel zwanger worden,maar 4 mnd stelt niks voor....ik vind het zielig om te zeggen,ze moesten eens weten.....wat moeten ze weten,dat je al wel 4 hele maanden bezig bent...pffffdat is niks.ik hoop dat jullie snel zwanger zijn,dan zwlg je wat minder in je zileig e zelfmedelijden,.
 
Terug
Bovenaan