Down

Hoi dames, even mijn hart luchten hoor. Ik ben down. Mijn NOD is ongeveer a.s. vrijdag. De laatste keer had ik een cyclus van 39 dagen, dus dat zou betekenen dat mijn NOD dan pas 27-7 is. Ik probeerde er deze maand niet te veel aan te denken, want je kan er behoorlijk gek van worden zoals je weet. Ik ben ook bang door al die gedachten dat het mijn cyclus alleen maar langer maakt en dat wil ik niet.
Gistermiddag moe, ging zelfs gistermiddag even op bed liggen. Gisteravond kon ik niet slapen!!! Irritant. Kon weer aan niets anders denken net als nu eigenlijk. Ik voel m'n tieten niet, voel m'n buik niet etc. Ik ga er dus al vanuit dat het weer niet is gelukt (pas ronde 2 hoor, maar als je iets in je kop hebt...). Ik heb ook geen geduld. Dat is mijn probleem.
Ik heb ook nergens zin in. Kan me slecht concentreren. BAH, hoe moet je dit maanden volhouden?
Ik lust ook wel een wijntje, maar nu pas ik daar toch wel mee op, je weet immers nooit.
Ik voel het aan m'n water, dit wordt een moeilijke en zware week!

Hoi Wendy

het is natuurlijk logisch dat je er zo mee bezig bent. Als je iets wil, wil je het gelijk (tenminste... zo ben ik)
EN iedereen zegt dat... joh, je moet er niet zo mee bezig zijn maar dat vind ik dus echt gelul. Want natuurlijk ben je er bewust/onbewust mee bezig, want niemand wil (die zwanger willen worden) die rode duiveltjes op bezoek hebben en als je dan 1 dag overtijd ben dan ben je toch zeker wel nieuwsgierig of je zwanger ben??? DAt is toch normaal....

Heel veel succes
groetjes wendy

hoi hoi,ikweet het het is echt klote dat je gedult moet hebben met zwanger worden.ik zit in ronde 6 bijna 7 en ik heb ook totaal geen gedult,als ik iets wil moet ik het meteen.maar probeer positief te blijven ook al is dat moeilijk,ik moet 26 julie ongi worden en voel ook niks,maar dat zegt ook niets hoor!!probeer echt uit die depressie te komen,ik heb dat ook gehad en dat werk contra,en dan lukt het niet,mischien een tip!1ik hou een soort dagboek bij met me gevoelens en klachten,en bij mij werkt het erg goed kop op meid,op een dag lach je erom gr manuela

Hoi Wendy,

Ik ben net ongesteld geworden en ga nu naar de 2e ronde. Ik ben er ook veel mee bezig en zou het super leuk vinden als ik zwanger zou zijn. Maar ja, je kan het niet dwingen. En ik hou ook van een wijntje! En dat neem ik ook echt wel. Ik drink me niet klem, maar een glaasje kan toch wel denk ik. Hoeveel meiden komen er wel niet achter dat ze opeens zwanger zijn en dan tot hun schrik bedenken dat ze de week ervoor dronken waren?? Nou hoef je ook weer niet zo ver te gaan, rekening houden is goed. Maar geheelonthouding begin ik echt pas aan als ik een positieve test heb! Dus ik zou zeggen: neem een lekker glas wijn, misschien knap je er wel van op.

Groetjes VB

Wijn is trouwens best gezond hoor! Misschien niet zo als je zwanger bent, maar...hee maar Wendy. Komt echt wel goed hoor, je maakt je veel te druk (ahum zou ik ook doen) hoe lang ben je bezig dan?

liefs!

Dit is de 2e ronde. Tot gisteren kon ik me zo beheersen om er niet aan te denken en nu denk ik weer aan niets anders. Al voelde ik maar iets, ook al is het de ongesteldheid maakt me niet uit, áls er maar iets gebeurd. Hier wordt je zo moedeloos van.

Dat van dat dagboek ga ik trouwens zeker doen, dat zal wel helpen.

Wat de wijn betreft, ik denk inderdaad ook heel vaak aan die mensen die aan de drugs zijn. Zij raken ook zwanger en hoe laat komen ze daar dan niet achter? Maar ja, in een restaurant nemen we graag een flesje en dan drink je al meer dan 1 glas wijn.

Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben...

He Wendy,

Ik hou net zoals manuela een soort dagboekje bij over wat ik voel, zodat ik terug kan rekenen als ik ongi wordt. Bij mij helpt het. Ook ik drink zo nu en dan een wijntje, maar met mate. Ben nu net ongi geweest en ik bekijk het van de positive kant, kan ik weer een lekker flesje wijn drinken in die periode!!! Nu weer aan de klus!

Succes, groeten Vanessa

Terug
Bovenaan