dr brown's fles plakt na uitkoken!

Hallo allemaal,



Ik ga zo ie zo morgen bellen naar dr brown's, maar mijn flessen en doppen plakken jneens na het uitkoken. Ik heb nieuwe en flessen die ik al gebruikte weer uitgekookt. Weet iemand wat dit kan zijn? Stoffen die zijn gaan lekken??
 
Ik heb bij mijn dr browns nog geen enkele keer gehad dat ze na het uitkoken plakten. Misschien kunnen ze bij dr Browns een verklaring geven? of wat je er eventueel aan kunt doen...
 
<p style="text-align: center;">Ik had het ook nog nooit gehad, maar het plakken daar hebben ze geen reactie op gegeven. Maar wat er in de mail gezegd werd is dat er duidelijk in de handleiding staat dat je de dr browns flessen niet mag uitkoken. Dit is dus niet waar, in hun handleiding in de verpakking staat dat je de dr browns steriliseerd door onder andere uit te koken. En op hun site staat als je het op de klassieke manier doet, de flessen de bodem van de pan niet mogen raken omdat ze dan kapot kunnen gaan, maar dit is niet gebeurd. Dus ben benieuwd wat ze daarop antwoorden. Ik heb gelukkig mijn flessen om mogen wisselen. Dus nu dan maar hoe dr browns het wil met "uitkoken"</p>
 
Terug
Bovenaan