Dr brown's of Philips Avent

<p>Hi,</p><p>Voor onze zoon hebben we dr Brown flessen. Echter drinkt hij al aantal dagen heeeel langzaam. Ons is aangeraden om eens de philips Avent te proberen.</p><p>Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.</p>

Of een difrax speentje op de Brown fles doen kan ook. Difrax maar S zit tussen 1 en 2 van Brown in.
De avent vond ik veel te snel gaan.

Hoi 
Heb vanaf het begin een Avent classic ben er heel tevreden over heb geen andere gehad ook bij mijn oudste niet (nu 16) maar zoals hier boven zou ik eerst een andere speen proberenis makkelijker dan een andere set flessen halen 

Wij gebruiken de Difrax S fles. Ons zoontje dronk ook heel langzaam, daarom hebben we een speen met een groter gat erop gezet (van S naar M). Nu moeten we opletten dat het niet te snel gaat, maar alle flessen gaan binnen 15 minuten leeg.

Wij gebruikten eerst Dr. Brown flessen maar vond het zo'n gedoe met schoonmaken ? Nu gebruiken we Difrax flessen met speen S en daar zijn we heel tevreden over. Hij doet er nu ongeveer 20 min over.

Heb een Philips avent anti colic en die speen gaat voor mijn dochtertje weer te snel. Heb hem een tijdje gebruikt omdat ik dacht dat de dr brown speen te langzaam ging maar gebruik nu weer de brown. 

We hadden nog een philips avent classic+ fles. Heb idee dat dit weer snel gaat. 90 ml drinkt hij binnen 15 min leeg. Hij verslikt zich echter niet 

Terug
Bovenaan