Dr. Brown fles

<p>Hallo</p><p>Ik had even een vraag over de dr brown flessen kan mijn antwoord namelijk niet op internet vinden. </p><p>We hebben de kleine fles van 120 ml nou staat bovenaan bij de 120 ml dat je niet boven de lijn moet vullen. Kunnen we deze dan vullen met 120 ml water en dan nog 4 scheppen voeding erbij of moeten we over gaan naar een grotere fles? </p><p>Groetjes </p>
 
Ik heb deze fles gebruikt en inderdaad toen hij nog 120cc dronk de kleine fles gebruikt en pas met 150cc over gegaan op grotere fles. Volgens mij kan het gewoon, vond het ook een beetje vaag waarom dit erop stond eigenlijk.. 
 
Oke dan kunnen we deze dus nog wel even gebruiken. Vond het inderdaad ook een beetje raar. Ook omdat de kraamverzorgster zei van de fles van 120 ml kun je nog wel een hele tijd gebruiken.
 
Wij bleven hem ook nog gebruiken, alleen op een gegeven moment snapte ik wel waar die waarschuwing op doelde want door dat filter systeem ofzo lijkt het dan te gaan lekken. M’n zoontje had ineens overal melk en mijn kleding ook ? sindsdien gebruiken wij alleen de grotere (nu drinkt hij ook 150-180 dus dan sowieso natuurlijk).
 
Ik gebruik ook nog steeds de dr brown fles van 120. Je moet eerst wel goed kijken of die niet lekt want dan heb ik in het begin wel gehad . Maar draai de dop niet te strak en geen probleem meer mee gehad. 
 
 
Ik heb een dr brown fles van 150cc. Deze vul ik tot 150cc + 5 schepjes. Dat kan gewoon! Dus 120cc kun je ook tot max 120cc + 4 schepjes vullen.
Idd, als je er iets meer water in doet gaat hij snel lekken. Dus je kan er niet 10cc meer water in doen!
 
de 120cc fles gebruik je maar zo'n 8 weken (gemiddeld) Dan gaat je kindje wel 150cc drinken. 
Ik zou hierna gelijk een 210cc fles kopen als ik jou was, niet eerst nog een 150cc, want dan koop je steeds een nieuwe fles voor maar een paar weken! 
 
Terug
Bovenaan