Dr. Brown flessen

Wie heeft er ervaring met de flessen van Dr. Brown? En kan mij ook vertellen waar ik ze kan kopen? Ik ben zeer benieuwd, Bij voorbaat hartelijk dank

    Groetjes Yvonne
 
Hoi,

Ik heb lang gezocht naar een fijne fles voor mijn dochtertje, uit de meeste dronk ze wel, maar erg onrustig, ik heb ook de dr. brown besteld en hier  weigerde ze uit te drinken. De flessen zijn best prijzig, spenen ook en ik vind ze niet makkelijk verkrijgbaar. Ik had ook vast grotere spenen besteld anders kun je telkens verzendkosten betalen....en nu ligt er dus voor € 30,00 op zolder..ik vind ze ook niet echt handig schoonmaken, ik had een smalle fles, misschien lag het daar wel aan....
Ze drinkt nu uit avent flessen en dat gaat nu , na 13 weken best goed.

Doreen

Maar mocht je  de fles toch willen proberen, je mag ze event overnemen met de andere spenen.....
 
ze waren altijd verkrygbaar bij de etos maar als je mijn advies wilt kun je beter een fles gebruiken wat overal te koop is .ik gebruik voor mijn dochter een fles dat maar eenmalig te koop was in de winkel en nu heb ik de probleem dat ze alleen maar uit die fles met speen wil drinken en die flessen zijn niet  meer verkrijgbaar overal al gezocht hoop dat die nog lang mee gaat.
 
Hallo Yvonne,

Wij gebruiken Dr. brown flessen vanaf dat Thijs 1 maand oud was. dit in verband met buikkrampjes. Ideale flessen vindt ik het, ze zuigen geen lucht, dus geen krampjes, de melk schuimt niet en de fles geef ook geen akelig geluid bij het drinken. de flessen zijn te koop bij www.sweetbabyfeet.nl hierbij moet je even letten dat je de brede (aventmodel) flessen besteld. deze passen in de magnetron. de lange smalle passen hier niet in. de brede houden heel fijn vast. Ik heb zelf de startersset gekocht, hier zitten ook kleine flesjes in, deze gebruiken we nu weer voor de sapjes e.d Thijs is inmiddels 7 maanden.

Succes
 
Allereerst bedankt voor jullie reacties,
Ik heb inmiddels de fles al in gebruik en het bevalt goed!
Na een beetje speurwerk kwam ik erachter dat ze ze ook bij babyplanet verkopen
 
Terug
Bovenaan