Dr brown met nutriton

<p>Mijn zoontje drinkt 5 flessen van 150 met 5 schepjes hero, hij spuugt hier erg van wat enkel maar erger werd,nu begonnen met nutriton maar dat gaat niet door de fase 1 speen,ik doe 1 schepje nutriton want dat is zat maar met 2 speen heeft hij de fles binnen 10 min leeg en daardoor dus een plons op zijn maag.hij is 3 maanden.</p><p>Iemand tips welke speen?of stoppen met nutriton en het spugen voor lief nemen?</p>

Of de difrax S speen erop proberen. Dat past ook en die loopt net wat sneller in onze ervaring. Met twee schepjes nutriton kom je beter uit met dr brown 2 in mijn ervaring. Dan is difrax S niet genoeg meer en gaat difrax m weer te snel.

Ik vond de nutriton toen n ramp. Dat staafje van de dr brown fles raakte ervan verstopt en mijn zoontje kreeg royaal last van krampjes, dat terwijl de krampjesperiode net op zn eind begin te raken. Dus wij zijn toen gestopt met de nutriton en het spugen voor lief genomen.
Heeft je zoontje veel last van het spugen? 
Maar vanaf de 3 maanden mogen ze ook de fase 2 speen erop he? Bij mij  zoontje is het in het begin ook even wennen met n nieiwe speen. Gaat in t begin ook erg snel, maar na n tijdje gaat t alweer beter.

Hoi, 
wij zijn met drie maanden ook langzaam overgegaan op flesvoeding. Speen 1 van dr. Brown ging veel te traag, dus zijn we gelijk begonnen met fase 2. In het begin kwam dit ietsje te snel, maar al snel was ze hieraan gewend en ging prima

Mijn zoontje is ook 3 maand en wij hebben de voeding A.R. van nutrilon die word sus ook langzaamaan dikker. wij hebben dr. brown fles met de 1 2 3 speen van difrax erop. werkt perfect hier! naarmate de voeding dikker word, word de fles op volgende stand gedraaid

Terug
Bovenaan