Dr brown speen en johannesbroodpitmeel

Hallo allen, ik geef mijn zoontje van 7 weken inmiddels fles voeding. Hij heeft echter last van reflux. Nu wil ik Johannesbroodpitmeel toevoegen bij de flesvoeding.
Ik heb al verschillende spenen gebruikt. 2 raakt verstopt en 3 is nog te groot voor hem aangezien het drinken dan erg snel gaat. Iemand een tip? Ik gebruik de Dr brown smalle fles.
 
In het verleden ook weleens mee getobt inderdaad. Je zou de difrax 1-2-3 speen kunnen proberen. Die kan ook op de dr. Browns fles. Het voordeel is dat je door die speen iets te draaien 3 verschillende openingen in dezelfde speen kan gebruiken. Dus gaat het iets te snel dan draai je de speen terug en als het even niet zo lekker doorloopt dan kan je de speen weer iets draaien, waardoor de opening groter wordt (dit kan zonder de fles uit de mond te moeten halen)
 
Ik gebruik de smalle fles van Browns en gebruik ook jbp. Op die leeftijd gebruikte ik ook de 2 speen. Ik deed er wat minder in dan op het pakje staat. Wij deden precies 1 schepje. Met 6 maanden naar speen 3 gegaan dat was even wennen en gulzig drinken maar met een week gewend. Nu doen we een ruime schep en gaat dat goed. Wat ook wel helpt is tussen door nog even stoppen en weer schudden.
 
Wij hebben dezelfde combi gebruikt van j.pitmeel en Brown flessen. Ik had inderdaad altijd een maatje groter speen erop. Het leek ook altijd tijdens het drinken nog wat te verdikken. Wij deden daarom altijd minder erin dan op de verpakking stond zodat het geen pap fles werd ?
 
Terug
Bovenaan