draadtrekkend help

A

Anoniem

Guest
Is als je draadtrekkende cervixslijm (vies vies) wittig als je je vruchtbareperiode hebt??

Maar het is neit veel zoals ze zeggen

Volgens mij is het vrij helder wel naar het witte toe ja.

Groetjes
talke

Het is nu weer weg hoe kan dit stel ik me aan dat ik er zo op let of niet.
De steken in mijn buik blijven

Sorry hoor, hoop niet dat je me verkeerd begrijpt. Maar ik zit echt keihard te lachen hier om de kreet "draadtrekkende hulp" cq "draadtrekkend  cervixslijm"!!!! Het is toch ook wel een speurtocht zeg, zwanger worden.

Trouwens, ik heb dat dan ook maar eens onderzocht, maar kon er echt niets draadtrekkends aan ontdekken. Succes he. En dat meen ik natuurlijk echt.

nou als je dit aan de gyn vraagt vind hij het niet grappig hoor...(tenzij je het leuk verteld :) )

Wanneer je draadjes krijgt tussen je vingers als je die van elkaar afhaalt met afscheiding ertussen ben je op je vruchtbaarst!!!

Het nare gevoel in je buik kan nog wel langer aanhouden(bij mij dag of 2,3)

dus niks geks aan alleen ik kan me wel voorstellen dat wanneer je daar nog nooit mee bezig geweest bent het raar vind...

Mijn gyn adviseerde mij op mijn afscheiding te letten wanneer ik het tussen mijn vingers hield en mijn vingers uit elkaar haalde en er draadjes kwamen was ik op mijn vruchtbaarst.

de 2 a 3 dgn dat ik last heb van mijn eisprong zijn vaak erna...

maar dat is bij mij en ik ben geen gyn :)

gr elora

ps liseau

ik snapte dat je het niet negatief bedoelde dus was geen aanval op jouw reactie hoor...

en ben het met je eens dat het een speurtocht is...alleen helaas voor de 1 een wat zwaardere als voor de ander..helaas...

gr elora

Terug
Bovenaan