Draag jij ook bij aan de ontwikkeling van Ouders van Nu?

<p>  </p><p dir="”ltr”">Ouders van Nu community opgelet! Ben je enthousiast en nieuwsgierig en wil je graag actief bijdragen aan de ontwikkeling van Ouders van Nu? Dan hebben wij iets interessants voor jou!  <span id="”docs-internal-guid-a197fd25-7fff-fa7f-461a-ce08ceb9c3c2″"> </span></p><p dir="”ltr”">Ouders van Nu zoekt namelijk enthousiaste ouders die regelmatig hun mening geven en actief meedenken met ons merk. Wij zullen jou als eerste op de hoogte stellen van nieuwe ontwikkelingen binnen Ouders van Nu. Je kunt exclusieve events bijwonen en samen met de redactie interessante producten testen. Met jouw hulp draag je actief bij aan de verdere ontwikkeling van ons merk. Via het Ouders van Nu Slack/chat kanaal hebben we regelmatig contact met jou en de groep kan ook onderling in gesprek gaan.</p><p dir="”ltr”">Kun je niet wachten om je aan te melden? Klik dan op de link hieronder, vul je gegevens in en wie weet benaderen wij jou binnenkort!   </p><p dir="”ltr”">Meld je aan! </p>

Ik vraag me af wie de titel van het nieuwe item sterrenkijkers een goed idee vond. Ik heb twee bevallingen gehad van een sterrenkijker, waarvan ik er 1 als zeer traumatisch heb ervaren. Deze titel geeft bij mij dus een erg nare bijsmaak. Ik ga er van uit dat dat bij veel meer vrouwen het geval is, aangezien bevallingen van sterrenkijkers meestal niet heel soepele bevallingen zijn.

Groeten,

Lonneke

Ja opzich hebben wij daar ook aan gedacht en misschien moeten we er inderdaad aan toe geven maar zit dan wel met 2 dingen..
1e is middagslaapje.... dan wil ze dat ook maar ik heb echt geen tijd en zin om elke middag in bed te liggen? 
En 2e is dat ze ook een strijd voert met eten, speen in buiten bed en met filmpjes kijken op momenten dat wij het niet willen en langzaam aan is ze alles in huis aan het winnen omdat wij elke strijd zat zijn dus onze peuter van 2 bepaald de regels en de sfeer hier

Terug
Bovenaan