draagdoek.nl

Ik spreek uit eigen ervaring:

Voor wie wil: kijk eens op www.draagdoek.nl. Erg fijne draagdoeken die niet pijn doen
in je nek omdat de lap over je schouders verspreid kan worden. De
doeken zijn elastisch. En zulke leuke kleurtjes met mutsjes erbij!

En erg makkelijk in het gebruik, het is echt niet moeilijk zo'n doek om te slaan.

Ik
kocht de draagdoek toen onze baby al wat ouder was, maar de 2e mag
vanaf het begin in de draagdoek. Je kunt 'm dragend borstvoeding geven,
dus dat ga ik proberen!

Groetjes,

Lizzy

Hi cool he, ik heb dat boekje. Ze stonden vorig jaar op de jonge gezinnen beurs, toevallig ken ik één van de schrijvers van het boek.
Mijn beste vriendin had ook zo'n doek gekocht maar kreeg het niet voor elkaar zelf om hem te gebruiken, ik ga het wel proberen, voor de zekerheid wil ik ook zo'n 'gewone' draagzak gaan kopen, die je neit zelf in vorm hoeft te vouwen.
Het liefst wil ik helemaalgeen kinderwagen gaan gebruiken, maar ik mag die van mn zus lenen, en er zullen vast momenten zijn dat ik daar erg blij mee ben ;)

xx Mara

OOOhw hahaha sorry ik bedoel een boekje dat als aanrader op de site draagdoek.nl stnd. Had heel vlug gekeken en toen zag ik hem staan, had niet door dat het verder los staat van de site. Het heet 'Wereldwijde gebruiken wereldvreemd in Nederland' en het gaat over ja allerlei gewoontes rondom geboorte en baby's over de hele wereld, hel leuk. Hmm plaatje toevoegen lukt me geloof ik niet.....

Ja, dat klinkt heel leuk, ik ga ook eens kijken.

Ik kom trouwens begin juni in Utrecht. Ik wil je best mijn draagdoek laten zien en uitleggen hoe het werkt.

Lizzy

Heb ook zo'n draagdoek gekocht. Ben heel benieuwd hoe het bevalt. Nog wel een paar keer oefenen met knopen, maar is me goed uitgelegd en heb de instructies mee, die erg duidelijk zijn.

Terug
Bovenaan