draagdoek.nl

Ik spreek uit eigen ervaring:

Voor wie wil: kijk eens op www.draagdoek.nl. Erg fijne draagdoeken die niet pijn doen
in je nek omdat de lap over je schouders verspreid kan worden. De
doeken zijn elastisch. En zulke leuke kleurtjes met mutsjes erbij!

En erg makkelijk in het gebruik, het is echt niet moeilijk zo'n doek om te slaan.

Ik kocht de draagdoek toen onze baby al wat ouder was, maar de 2e mag vanaf het begin in de draagdoek. Je kunt 'm dragend borstvoeding geven, dus dat ga ik proberen!

Hoi Lizzy,

Deze site ken ik inderdaad ook, ik heb alleen nog geen draagdoek besteld.
Ik ben best wel aan het twijfelen of ik zo een draagdoek wil aanschaffen, dus ben erg blij dat jij een goede ervaring er mee hebt.
Misschien dat ik er nu toch dus maar een aanschaf, ik heb er totaal geen ervaring mee, aangezien ik zwanger ben van ons eerste kindje.

Groetjes Alice
18w4d

Ik had er ook geen ervaring mee, dacht ook dat ik het niet kon, dat het vast ingewikkeld was met zo'n doek. En dat toch niemand zoiets doet in Nederland. Maar het is zo simpel! En het voelde gelijk goed en onze zoon reageerde zo leuk. Als hij nu bij me wil zijn doe ik hem in de draagdoek en dan kruipt hij tegen me aan en kijkt zo lekker rond. Ik vertel iedereen er over, ik heb het ooit iemand in de Hema laten zien die enthousiast reageerde. Ik kan er niet over uit hoe simpel het is en laat het graag iedereen zien die maar wil.

Hoi Lizzy,

Bedankt voor deze link. Vanwege mijn rsi kan ik beter geen Baby Bjorn gebruiken, en ik ben dus ook van plan een draagdoek te kopen.  Iedereen zegt dat het makkelijk is  in het gebruik maar  ik zou volgens mij bang zijn dat ik hem niet goed vastmaak....  

Terug
Bovenaan