Draagdoek of draagzak? 8mnd

<p>Hoi!</p><p>Binnenkort gaan we met onze meid op vakantie. Ze is dan 8 maanden. Zouden jullie een draagdoek of draagzak aanschaffen? En welke van de twee? </p><p style="text-align: right;">Nog tips voor fijne? Bedankt alvast! </p>

Als je nog geen ervaring hebt met dragen dan zou ik voor een baby van 8 maanden voor een draagzak gaan. Dan hoef je niet eerst het knopen onder de knie te krijgen. Wij hebben een tula als aanvulling op de draagdoek. Comfortabel en gemakkelijk in het gebruik. Je betaalt wel iets meer, maar ze worden veel op marktplaats aangeboden. 

Zou zeker voor draagzak gaan. Daar kunnen ze langer in, voor de draagdoek worden ze op een gegeven moment te zwaar voor.
Wij hebben de ergo baby adapt. 

Hey, denk zelf idd dat een draagzak handiger is omdat je een draagdoek moet knopen etc. Ik heb zelf een draagzak van Stokke, is tot 3 jaar te gebruiken als buik en rugdrager. Ik verhuur ook draagzakken van Stokke in diverse kleuen voor weekendjes en vakanties mocht je interesse hebben heb ik een advertentie op MP! Ze kosten nieuw 170 euro.

Terug
Bovenaan