Ik heb afgelopen vrijdag een draagdoek gekocht voor Matilda. Echt super! Ik twijfelde nog over zo'n baby bjorn ding, want ik dacht dat zo'n doek te moeilijk voor me zou zijn, maar ik kreeg haar er zo in na het bekijken van wat filmpjes! Ik heb nu mijn handen vrij. Heel handig voor de vakantie. Matilda en ik zijn nu heel hard aan het oefenen. Zo zijn we dit weekend met de oudste meiden allebei op een driewielertje met duwstang wezen wandelen. En vanochtend heb ik samen met Matilda de oudste op haar driewieler naar de creche gebracht. Het zou me niet verbazen als sommige mensen denken dat onze oudste een beetje traag is als ze haar (bijna 3) zo zien op een driewielertje. Haha.
Matilda vindt het trouwens ook prima in het doekje. De eerste keer zakte ze meteen weg. Ik schrok. Ik dacht dat ze flauw was gevallen, want ze werd ineens zo slap. Maar ze viel meteen in slaap. Het enige nadeel is dat het wat warm is en dat de zon in haar gezichtje schijnt als ik tegen de zon in loop.
Zijn hier nog andere mensen die ook een draagdoek gebruiken, die misschien wat tips hebben? Bedankt!
Matilda vindt het trouwens ook prima in het doekje. De eerste keer zakte ze meteen weg. Ik schrok. Ik dacht dat ze flauw was gevallen, want ze werd ineens zo slap. Maar ze viel meteen in slaap. Het enige nadeel is dat het wat warm is en dat de zon in haar gezichtje schijnt als ik tegen de zon in loop.
Zijn hier nog andere mensen die ook een draagdoek gebruiken, die misschien wat tips hebben? Bedankt!