draagdoek: tricot-slen, tri-cotti

Hoi Allemaal!,

Ik zal me even voorstellen: ik ben Meg. Ik heb 1 dochter die juist 1 jaar is geworden en ik ben 20 weken zwanger van een tweede kindje.
Ik had een vraagje over draagdoeken. Ik had bij mijn dochter de draagzak van kipling gekocht. Ik was er echter niet zo tevreden mee. Ik wil nu graag de tricocot-slen of tric-cotti kopen. Heeft er iemand ervaring met deze draagdoeken? Welke is het handigste ? Wat hebben jullie betaald voor de draagdoek? Zat er een duidelijke handleiding bij? Ging de draagzak niet doorhangen naarmate ,jullie kindje ouder werd? Kon jullie man dezelfde draagzak gebruiken?

Vragen, vragen dus... Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes allemaal

Meg
 
Hoi Meg !

Toen mijn zoontje Daan 5 daagjes oud was kreeg ik van een vriendin de Tri-cotti cadeau. Ik vind hem geweldig !!!! De eerste drie maanden kon Daan er lekker in liggen, en als hij huilde viel hij al in slaap voor hij er goed en wel in lag. Sinds een maand kan hij er lekker rechtop in zitten.

Er zitten wel maten in. Mijn man en ik hebben ongeveer hetzelfde postuur, dus wij pasten allebei in dezelfde maat. Wat de Tri-cotti kost weet ik dus niet, want ik heb hem cadeau gekregen. Ik merkte wel dat hij door veel gebruik een beetje uitzakt, maar dat is na een wasbeurt weer over. ( het spijkerbroek-effect dus !!)

Ik vind hem in elk geval een aanrader, ik hoop dat jij er ook veel plezier van hebt. Succes met je kindje en je zwangerscap, geniet ervan, dat doe ik ook !!!!

Desiree
 
Ik heb de slen, ben vrij mager en de tri-cotti was veeel te groot.
Voor mijn kleine (15mnd 13 kilo gebruik ik hem nog steeds) .
Gewoon uitproberen in de winkel met kind of van iemand lenen als de kleine net is geboren.
De kleine van een vriendin van mij vond het niets namelijk.

Wat ook leuk is voor 2 kids (ben de leeftijd even kwijt) is de kiwi explore (
 
Terug
Bovenaan