Draagdoek, wlke vinden jullie het beste?

Hallo,

Ik wil graag een draagdoek aanschaffen voor mijn kleintje dat in augustus komt. Nu zijn er zoveel verschillende soorten dat ik niet meer weet waar ik goed aan doe.

Welke draagdoek gebruiken jullie en wat zijn de voor- en nadelen?

Groetjes,
Janneke
 
Hoi Janneke,
wij hebben een tijdje geleden de tricot-slen gekocht, een lange lap stof van ongeveer 6 meter. Het kost wel even oefen voordat je er echt handig in wordt, of ben ik nou zo onhandig, hihi! Maar ik vind hem inmiddels ideaal. Floor (21 feb 07) slaapt er heerlijk in, en je kindje mag er al vanaf dag 1 in. Je kan hem gebruiken tot 2 jaar, je kindje zit dan op je heup. Dit heb ik geprobeerd met onze oudste, 2,5 jaar, maar dit was geen succes, veel te zwaar. Maar voor een baby is ie echt super!
groetjes van Ruth

oh ja, ik heb hem gekocht via marktplaats, even uitwassen en hij was weer zo goed als nieuw. Een nieuwe kost al ruim 50 euro, en ik heb er 12,50 voor betaald.
 
Hoi,
hier ook de tricot-slen. Heel fijn. Het gewicht is goed verdeeld, zodat het licht draagt. Ook via marktplaats. Wel vragen of de gebruiksaanwijzing erbij zit.
Groetjes Veerle
 
En ook ik heb de tricot-slen,
echt ideaal!
Mijn zoontje is nu 5 maanden,
helaas wordt de tricot-slen niet vaak meer gebruikt, ivm het warme weer,
dat is dan het nadeel weer.
We hebben nu voor de warme dagen een Quinny curbb gekocht,
dat is een heupdrager voor kindjes van 6 maanden tot 2 jaar.
Moet zeggen dat deze ook erg fijn is!!
Maar omdat je in augustus pas bent uitgerekent zou ik zeggen:
ga voor de tricot-slen!
Je hebt er dan heel de winter en het voorjaar volop plezier van!!!
 
Hoi,

Ook hier een draagdoek fan!  Maar ik heb een van baby cuddle, maar dat is het zelfde als de tricot slen volgens mij.
Het bevalt mij heel goed en ons mannetje vind het ook helemaal geweldig!
Wat ik heel fijn vond dat hij er ook in kon als kleine baby, lekker tegen je aan liggen en dan lekker slapen!
Met  heel  warm weer gebruik ik hem ook niet, ik had ook al na gedacht oover zo heupdrager. Leek mij ook wel wat, zal je zoiets ook via marktplaats kunnen kopen?

(ik heb de draagdoek ook via marktplaats, voor 15 euro! Koopje dus, en er veel plezier van gehad!)

 
quote: tinymama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2007 13:06:33'));

Hoi,

Ook hier een draagdoek fan!  Maar ik heb een van baby cuddle, maar dat is het zelfde als de tricot slen volgens mij.
Het bevalt mij heel goed en ons mannetje vind het ook helemaal geweldig!
Wat ik heel fijn vond dat hij er ook in kon als kleine baby, lekker tegen je aan liggen en dan lekker slapen!
Met  heel  warm weer gebruik ik hem ook niet, ik had ook al na gedacht oover zo heupdrager. Leek mij ook wel wat, zal je zoiets ook via marktplaats kunnen kopen?

(ik heb de draagdoek ook via marktplaats, voor 15 euro! Koopje dus, en er veel plezier van gehad!)Heb er nog steeds veel plezier van!.....





 
Terug
Bovenaan