Draagdoek/zak

<p style="text-align: left;">Hoi. In de zomer mogen wij ons eerste kindje verwelkomen. Nu willen wij gebruik maken van een draagdoek/zak omdat wij ook een hond hebben. Nu weten wij niet goed waar we voor moeten kiezen, draagdoek of draagzak. Wat is voor ons kindje en voor ons het beste/comfortabelst. </p><p>Waar hebben jullie voor gekozen, en waarom? Kan je een bepaald merk aanraden?</p><p>Gr. Cindy </p>
 
Tula coast draagzak! Is gemaakt van luchtig stof voor de zomer. Een draagdoek vond ik zelf nooit handig ivm knopen en denk voor de zomer al helemaal te warm. 
 
Gaan passen! Met een ukkie,vonden wij een doek erg fijn, met peuter die in en uit wilt een drager. Belangrijkste bij een draagzak is dat deze ergonomisch is. Dus zacht rugpad, beentjes in een m houding en buik tegen buik(bij op de buik dragen). Bij een draagdoek heb je als je goed knoopt al automatisch een ergonomische houding. 
 
Ik heb beide. Gebruik de doek nu het meest. Knopen heb je zo onder de knie. Je hebt verschillende diktes dus ook voor de zomer. Ik zou dan wel gaan voor een tweedehands.die zijn al lekker ingedragen en zacht. Dat knoopt makkelijker. Als ik weet dat ik ergens naartoe ga waar de kleine er snel weer uit moet bijv cb dan pak ik de zak
 
Ik heb bij mn 1e dochter een draagdoek gehad, dit was aan het begin lastig met knopen, maar dat went ook. Wel best warm (hittegolf 2018), maar dat zal een draagzak ook zijn. 
Ik heb nu bij mn 2e dochter de draagzak van Artipoppe. Heel duur, maar ik vind hm super fijn! Gaat makkelijk vast, kan van 3,2 tm 22 kg en is ergonomisch. 
Ik zou vooral letten op ergonomisch,  voor hoeveel kg geschikt, makkelijk om te doen en misschien even testen inderdaad. 
 
Ik heb draagdoek gehad, ging prima maar ik vond het knopen onhandig en in de zomer was het heel erg warm..
Heb nu draagzak van Ergobaby en ben daar erg tevreden mee! Ik heb de omni360. 
 
Ik vind met mijn mini meisje de ergo baby mét inzet enorm fijn, omdat ik haar er met burrito en al dan in kon stoppen. Had ook een doek, nooit gebruikt. Voelde warmer en met zo’n frutseltje vond ik het knopen lastig, moest me daar zo op concentreren, dat ik bang was baby te laten vallen..
 
Terug
Bovenaan