Draagdoek

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

Heeft er iemand ervaring met een draagdoek. Wil er eigenlijk een aanschaffen, maar vind ze erg duur. Zou je dit ook zelf kunnen maken en zo ja, heeft dan iemand de afmetingen van zo'n draagdoek?

Thanx,
Sietske
29w

hallo, wij hebben een draagdoek nieuwe versie zeg maar,   bestaat uit 2 delen die je kruislings over je schouders heen doet dan kan de baby zitten of enkel en hij/zij kan lekker liggen( zijn een soort grote moffen) ons beviel deze zeer goed. kan je alleen niet de maten doorgeven want heb hem net uitgeleend.
hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes linda

Hoi Sietske,

Op het Draagdoekenforum kun je vast inspiratie opdoen! Kijk maar eens op draagdoeken.

Succes!

Groetjes van Yvonne

Wij hebben de premaxx baby bag

Ik vind die andere (die doeken) zelf niet stevig genoeg ik zou heel de tijd voor de zekerheid vasthouden haha, ook zo'n gedoe met dat gewikkel (zag dat bij een kennis van me en vond het niets)

Deze kan je lang gebruiken op verschillende manieren (zelfs als hangmat in de box)

Nieuw zijn ze geloof ik 35-40 euro, maar tweedehands staan er een hoop op marktplaats

Hai,
Ook hier enthiousaste ervaringen met de zak van Premaxx. Toen ons eerste kindje net was geboren hebben we deze kunnen lenen van een kennis. Hij heeft ons door heel wat huiluurtjes heen geholpen en ook met winkelen vond ik hem erg handig. Ik vond hem ook heel handig in gebruik, je legt ze er zo gemakkelijk even in. Daar is bij de doek vast meer oefening voor nodig.

Dit keer kon ik hem helaas niet lenen, maar toevallig heb ik hem van t weekend aangeschaft via marktplaats voor 15 euro.
Succes met je keuze, groetjes Soela

hoi ja dat klopt wel je moet wel ff oefenen met die doeken.
groetjes lin

hier ook een Premaxx zak in huis EN van die 'moffen'... ik noem ze altijd kokers... zijn idd 2 lossen delen die je zo over je hoofd slingert en je kindje vanaf de geboorte tot peuter in kan dragen.... niks te slap hoor (als die te wijd zit dan is de maat te groot!!!)

Je hebt ook heel veel slings en die kan je met goede stof heel prima zelf maken... op het draagdoeken forum staan vast genoeg omschrijvingen hoe te maken en van welke stof het beste (sommige moeten van rekbare stof, andere juist weer niet)

Die Premaxx zak gebruik ik nu nog voor de jongste van 19 maand als we ergens heen gaan waar een buggy onhandig is (bijv. op vakantie in een kasteel)

Hoi,

ik heb voor mijn dochter ook een draagdoek gekocht anderhalf jaar geleden. t is wel eff oefenen, maar ik vond het zelf heeeel fijn. eerste paar keer alleen in huis of even naar de supermarkt met haar in de draagdoek en uiteindelijk (na genoeg zelfvertrouwen opgebouwd met wikkelen en knopen) ook steeds verder weg. Na een aantal keer kan je zo'n ding net zo snel omdoen als een draagzak... daar worstel ik ook nog steeds met afstellen als m'n man m gebruikt heeft.
Voor de volgende ukkepuk ga ik m zeker weer gebruiken!

groetjes, Saskia

Terug
Bovenaan