draagdoek

Hoi Hoi,

Sorry dat ik inbreek op jullie gedeelte van het forum.
Ik ben van het najaar2007-deel en heb een dochtertje (Iris) van nu 2,5 maand.

Dit is misschien ook voor jullie interessant:
Combi Cotti draagdoeken

Ik had een advertentie gezien op de site van de 9Maandenbeurs en me aangemeld voor meedoen met een Demo. Ik had eerder wel van draagdoeken en verschilende systemen gehoord maar nooit uitgeprobeerd. Ik was verkocht zodra ik Iris in een Combi-Cotti  doek had.Op www.bobbefit.nl staan foto's van de verschillende dames die op de 9maandenbeurs draagdoeken hebben uitgeprobeerd.

De voordelen: niet zwaar op de schouders of rug, kindje mag er onbeperkt in (natuurlijke draaghouding), geschikt voor kinderen tot 20 maanden, veel verschillende draaghoudingen, geen gehannes met knopen van een meterslange doek waar je je nek over breekt - gewoon twee kokers van tricot omdoen, dwarsband voor extra steun(vanaf kilo of 6 wel erg prettig) en je bent klaar!  Ik vind het IDEAAL!  

voor meer info over de doeken:
www.babydraagdoeken.nl

Ze zijn niet zo duur: voor 40 euro heb je al een set van 3 doeken. Ze zijn in verschillende kleuren en maten te krijgen.

Meer info: daniel_esther@hotmail.com

Groetjes,
Esther

Ik ga het niet eens próbéren om Julian in een draagdoek te wurmen. Die tijd is echt geweest hoor!

Succes met je verkooppraatje!

Groetjes,
Ellen mv Julian (18 mnd)

Haha Ellen, dat was mijn eerste gedachte ook..... Sophie in een draagdoek? Dat gaat never ever nooit niet lukken (ik moet er ook niet aan denken zeg), die tijd hebben we allang gehad.

Groetjes
Susan

Ik denk dat je het beter kan proberen bij moeders van het voorjaar/zomer forum 2007 en de nieuwe moeders.
Onze kids zijn daar echt te groot voor, die willen alleen maar lopen.

Ik krijg Merel echt niet meer in zo'n doek hoor.
Moet er ook niet aan denken...pffff veels te zwaar!

succes

Haha inderdaad niet helemaal het goede forum... Wij hebben onze Elisabeth van anderhalf laatst voor de grap nog eens in de draagdoek gedaan (omdat haar broertje geboren was). Het past nog wel (met gezicht naar voren), maar ik ga echt niet meer zo met haar op sta, al kan het nog vijf kilo...

Ik heb zo mega staan twijfelen of ik zo'n ding zou kopen. Leek me zo lekker met zo'n klein kindje, maar mijn kleine kindje kwam ongeveer als peuter ter wereld, dus ik weet niet of het zo lekker zou lopen met zo'n zwaar kind.
Maar ik denk dat ik het voor een tweede weer een twijfel geval zou vinden. Lijkt me super gezellig zo de hele dag rondsjouwen!
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan