Draagdoek

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Voor ons tweede kindje wil ik graag een draagdoek kopen zodat ik wat mobieler ben samen met onze zoon van (dan) 20 maanden.

Ik vraag me af of jullie ervaring hebben met draagdoeken. Ik zou graag willen weten welke goed is bevallen of juist niet ..........

Bedankt voor jullie reactie!

een trotse mama

(zoon ruim 13 maanden, 11+3 zwanger)

Hoi,

Wij hebben de tricotslen gekocht en ik ben een grote fan. Heather heeft er de eerste drie maanden  heel veel in gelegen.  Ideaal voor krampjes en ook in het hele prille begin toen ze heel veel moest huilen. Ook omdat ze er al vanaf dag 1 in kunnen.

Nadeel is wel dat het een beetje origami voor beginners is, dat ding omknopen.

Groetjes, KT

ps, ik zag trouwens dat je ze voor een redelijke prijs op marktplaats kan kopen.

Hoi,

Heb je al eens op het Draagdoekforum  gekeken? Daar kun je ontzettend veel goede informatie vinden over het gebruik van verschillende draagdoeken. Veel leesplezier!

Groetjes van Yvonne

Hoi

Ik kom even op   een ander forum inbreken
Ik kom van het zomer 2007 forum.

Zelf heb ik een draagdoek van mini-monkey.
We gebruiken hem nog steeds,maar dat komt ook doordat ons dochtertje niet zo groot is en dus nog op de babymanier in de zak past.Je kunt deze zak op heel veel verschillende manieren gebruiken.En ikzelf vind het eigenlijk heel simpel in gebruik.
Ze hebben een website.Hier kun je hem ook bestellen.Hij kostte ons 25 euro inclusief verzenden.

Het lijkt wel of ik wat verdien aan het maken van reclame,maar dat is niet zo.Ik ben gewoon heel tevreden over deze draagdoek.We hopen hem dan ook nog een hele tijd te gebruiken.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan