draagdoek?

hallo,
ik wil heel graag een draagdoek aanschaffen. alleen zie ik op internet door de bomen het bos niet meer.
heeft er iemand ervaring met een bepaald soort draagdoek? mijn meisje is erg klein dus ik zoek iets waar ze niet helemaal in zal verdwijnen.
zelf lijkt me een sling met ringen wel wat.
ben benieuwd.

groetjes

ik had zelf ook een draagzak, tot ik de berichten uit Amerika hoorde dat er al tig kinderen in gestikt waren.
Voor mij geen draagzak/doek meer!
Groetjes Mirjam

ik had zelf ook een draagzak, tot ik de berichten uit Amerika hoorde dat er al tig kinderen in gestikt waren.
Voor mij geen draagzak/doek meer!
Groetjes Mirjam

Hi Mirjam,

Om wat voor een draagzak ging het dan?

Wij hebben hier een babybjorn draagzak. Deze kun je gebruiken van 3,5 tot 11 kg.
Wij zijn zeer positief over deze draagzak, hebben hem best vaak gebruikt. Als het kindje oud genoeg is, draag je hem of haar met het gezicht naar voren toe en kan het mee de wereld in kijken. Zo deden wij bij de oudste altijd boodschappen, veel handiger dan de maxi-cosi.

Gr. Tamara.

Hi Mirjam,

Om wat voor een draagzak ging het dan?

Wij hebben hier een babybjorn draagzak. Deze kun je gebruiken van 3,5 tot 11 kg.
Wij zijn zeer positief over deze draagzak, hebben hem best vaak gebruikt. Als het kindje oud genoeg is, draag je hem of haar met het gezicht naar voren toe en kan het mee de wereld in kijken. Zo deden wij bij de oudste altijd boodschappen, veel handiger dan de maxi-cosi.

Gr. Tamara.

Hoi M88,

Ik heb de draagdoek van draagdoek.nl. Ben daar erg blij mee! Luuk heeft er al veel ingelegen/gezeten.
Het is een doek die je bij jezelf omwikkeld. Je kan het op verschillende manieren doen.
Lekker zacht en soepel stofje wat heel veel steun geeft. Je hebt echt niet het gevoel dat je je kindje draagt. Maar voelt meer alsof hij bv nog in je buik zit.

Ik heb ook de babybjorn draagzak (nog van de eerste). Deze heb ik ook veel gebruikt, maar mag pas vanaf 6 weken geloof ik, gebruikt worden.
Op zich ook een fijne draagzak. Ik heb degene met steun op de heupen, zodat je schouders niet teveel belast worden. Maar persoonlijk vind ik de draagdoek fijner. Mijn man de draagzak.
In de draagdoek kan je overigens je kind ook omdraaien (met het gezichtje de wijde wereld in) als het oud genoeg is.

Misschien moet je gewoon eens in een winkel kijken en passen. Kan je voelen wat voor jouwzelf goed voelt.
Mij lijkt overigens zo'n sling niet echt fijn. Vooral niet als je een erg klein kindje hebt. Zo'n kindje verdwijnt daar helemaal in.

Groetjes Suus

ik heb een draagdoek een niet rekbare, kenji vind het heerlijk zowel liggend als zittend vind hij het helemaal geweldig en ik vind het ook heerlijk om hem zo dichtbij me te hebben!
en als je het een paar keer gedaan heb is het ook helemaal niet moeilijk.

echt een aanrader!

Terug
Bovenaan