Draagdoek

Wie van jullie heeft al een draagdoek.
Bevalt t een beetje.
Zit dr zelf ook een beetje aan te denken om me eentje aan te schraffen.want t is best wel makkelijk wat ik zo zag.Je hebt de kleine lekker bij je en je hebt de handen vrij.
Heb wel een draagzak maar die kan ik ni alleen vast maken om dat t ja achter vast gemaakt moet worden en wat ik zag van de draagdoek gaat t echt makkelijker.

Ik ben heel blij met mijn draagdoek! Je hebt je handen 'vrij-er', stofzuigen onder het bed lukt niet hoor ;-)
Je moet er wel ff mee oefenen, maar dat gaat best vlot. Ik vind een draagdoek ook prettiger voor je rug dan een draagzakje (zo'n Baby Bjorn ding zeg maar).

Als je er een kan lenen zou ik dat eerst doen, ze zijn niet heel goedkoop en misschien vind je het wel niet zo handig; mijn partner vindt het bijvoorbeeld helemaal niks...

Succes!!!

X
Evje

Na ik zit dr ook best wel over na te denken nu om te kijken voor zo'n draagdoek.
Heb al verschillende gezien,bv die van monkey...
Dat men vier keer wat anders kan doen met dragen.
We hebben we een draagzak maar daar heeft men ja een extra persoon nodig met vast maken en met een draagdoek of die van monkey kan men t ja alleen.
En soms is t wel makkelijk als men ff gauw op stap wil,hoef je ni de hele wagen weer te pakken maar lekker de kleine meid inpakken en klaar.
Groetjes

hoi,
ik heb de draagdoek van minimonkey en bevalt op zich wel goed hij draagt erg fijn, alleen vind mn manneke het niet super.. maar ga het weer us proberen is alweer tijdje geleden. maar wel een aanrader!!

Ik heb ook een mimimonkey. Karliijn vind het echt vreselijk!!!! ze blijft maar huilen. Ik heb via de lactatiekundige 2 andere gehuud maar ook dat was geen succes. Ik vind het wel erg makkelijk mar Karlijn vind het echt niks, helaas. Ik zou als ik jou was dus ook eerst kijken of je vaniemand kan lenen of huren want als jij of je kindje het niks vind is het zo jammer van je geld.

Ik ben ook wat terughoudender geworden met kopen waarvan ik denk dat ik het nodig heb... hahaha... Ik had een draagdoek van mijn zus geleend, nooit gebruikt, dus hoppa: teruggegeven. Ik merk dat ik er helemaal geen behoefte aan heb (hij is al zo'n 7 kilo!) en Diederik vindt het heerlijk in de box. Zo heb ik ook nog geen babygym, geen wipstoeltje, geen babyfoon, de tummytub verbannen, de wieg al lang en breed weer opgeruimd en al de helft van de babykleertjes op marktplaats gezet!

Ik merk dat ik helemaal niet zoveel nodig heb!

haha blossom, je hebt zo gelijk! ben ook blij dat ik de tummytub(2hand) gekrgen heb van mijn tante, ze vindt het helemaal niks! badstandaard/badje, nog zo'n ding dat bij ons echt minimaal gebruikt wordt nu, alleen de eerste weken. Nu vindt ze het echt vreselijk, liever ligt ze op dat ligbadje in het grote bad, ka ze flink om zich heen plonsen. gisteren kleertjes uitgezocht. kwam er achter dat ik in maat 62 echt al wel stuk of 10 shirjes heb en ook genoeg vestje en broekjes, oftewel ik mag dadelijk niks meer kopen in die maat voor haar....:( nou ja goed voor de porttemonnee. en een jasje dat ik als allereerst gekocht had toen ik maand of 4 zwnager was voor haar van noppies, heeft ze nooit aangehad, erg he!

anyway back to topic. ik ben fan van draagzak en ons meisje ook. Heb via marktplaats de lodger shelter aangeschaft en heb daar in het begin veel in huis aangehad. kon ik idd toch even afwassen/stofzuigen/ wasje opvouwen, wel een lager tempo en idd allemaal iets minder soepel, maar beter dan niks! nu heb ik ook de baby bjorn buikdrager(gekregen van tante, 2hands) en die vind ik nu ze wat zwaarder wordt ook erg fijn. Gisteren moest ik haar wegbrengen naar kdv, 25 min te voet, vond het zo knullig om met lege wagen terug te lopen dus ook in de shelter gedaan. Ze zit heerlijk ingepakt daarin en als die oogjes je dan vanuit daar aankijken smelt je.....hihi

Terug
Bovenaan