Draagdoek

ik gebruik wel eens de babybjorn..

als ethan alleen maar bij me wil liggen en ik wil eigenlijk het huishouden doen doe ik hem daar in en heb ik mooi me handen vrij dus kan ik gewoon stofzuigen, dweilen enz

ik wel
Als Juliaan veel te onrustig is loop ik met hem door de hele huis in een draagdoek.
zoek welke is goed voor jullie twee,ik heb van mijn schoonmoeder de Lodger gekregen ik vind super lekker confortabel voor jou baby en jou rug en schouders iets wat je moet goed letten voor jou zelf.
helaas is te dik voor de zomer dus niet handig nu.

Hey!

Ik heb een lange geweven draagdoek en een mei tai doek. Beide zelfgemaakt. Draag Florian erin als hij echt niet in slaap kan vallen en ik moet vanalles doen... Vind het heerlijk.
HEb bij Joris een lodger shelter gehad en een babybjorn, maar vind deze fijner voor mn rug.

ik gebruik de lodge shelter, ik vind hem ideaal omdat mijn dochter nog maar 6 weken is en de andere worden afgeraden. Inderdaad ook in huis als mijn dochter niet in slaap kan vallen en ik toch even mijn handen vrij moet houden.

Leuk om te lezen dat er meer zijn die hun kleintje in een draagdoek dragen. Zelf draag ik Tim al weken in de draagdoek. Hij vindt het zo heerlijk! en ik ook! Zijn echt onze momentjes.

Hebben jullie je kleintjes echt helemaal met het gezichtje zeg maar in de doek? Dit ivm de felle zon die nu schijnt, vindt dat best lastig. Ook nu het wat warmer is. Hoe gaan julllie hiermee om en hoe kleden jullie je kleintje?

Ik heb toen ik zwanger was via marktplaats een draagdoek gekocht.
Een afrika doek noem ik het ook wel.....
Ze staan op www.draagdoek.nl super ding en idd ik doe Jochem er ook in wanneer hij niet kan/wil slapen en toen hij zoveel last had van zijn reflux (gaat nu wel beter door nieuwe med) liep ik vaak de hele avond met hem in de doek.
Het is wel ff oefenen met knopen van de doek maar als je het een paar keer gedaan hebt..........heerlijk.
En het is zo lekker om je kindje zo dicht en ontspannen bij je te hebben...

Terug
Bovenaan