Draagdoek

Hoi hoi,

heeft iemand ervaring met een draagdoek? Ik ben heel erg benieuwd of jullie dat handig vinden in gebruik en wat de voor- en nadelen zijn.

Wie kan mij tips geven??

(Ik bedoel een echte draagdoek, zoéén van 5 meter lang en dus geen baby bjorn of zo'n hangmat die je om je heen hangt)

Hoi,

Ik kom ff inbreken.
Ik ben 23 mrt jl bevallen van een zoontje en heb tijdens mijn zwangerschap via marktplaats zo draagdoek(noem het ook wel afrikadoek) gekocht voor €15,-!
Toen ik thuis kwam dacht ik nog nou dat gaat hem dus nooit niet worden......eigenlijk spijt....
Nou wat ben ik blij dat ik hem heb zeg onze jochem is geboren met reflux en huilt daardoor best veel (inmiddels minder) en het duurde even voor we erachter kwamen maar hij heeft er al heel wat uurtjes in doorgebracht moet ik zeggen.
Daarbij of ze nou veel huilen of niet het is gewoon heerlijk vind ik.
Ook met mijn dochtertje naar school brengen hup in de doek lekker lopen naar school.....
Ik vind het een aanrader en het mag vanaf dag 1 na de geboorte dus doen......
Kijk maar eens op draagdoek.nl

sucses met je beslissing en zwangerschap

gr louise

Hoi Louise,

bedankt voor je reactie en trouwens nog proficiat met je zoontje!!

Welke doek heb jij gekocht? Een geweven of een rekbare? Of van welk merk?
Ik ben me echt een beetje aan het orienteren naar welke mogelijkheden er zijn!

Hi, ik heb een rekbare, heb ook andere geprobeerd, maar deze geeft de meeste steun, verdeeld over beide schouders en geen getrek aan je nek... In t begin ff puzzelen hoe je hem omdoet, maar daar ben je zo uit... Had idd ook een refluxkindje en heb ook vele uren zo met hem gelopen, 5 minuten en hij sliep... Echt een aanrader!

Een hangbuik???? Eeehhmmm ...... wat moet ik me daar bij voorstellen?
Bedoel je dat je geen sixpack hebt? Nou dat is toch ook helemaal niet nodig bij een draagdoek? Je kindje ligt ter hoogte van je borst en niet ter hoogte van je navel (of nog lager). En dan nog!! Hihihihi, niet zo onzeker zijn hoor!! Hier ook totaal geen strak buikje, maar wel een heel mooi kindje dadelijk (in een draagdoek)!!!!!!

nou ik heb een maagverkleining gehad dus een x aantal kilo,s kwyt geraakt dus heb er een paar kwabben onder hengen zeg maar maar het lykt me wel fyn en lekker stevig zitten ook in je rug en desnoods zou ik het onder m,n shirt kunnen dragen
maar zat met zo,n buik band in m,n hoofd dat heeft niks met een draag zak te maken zie het net pas stom he

Terug
Bovenaan