Draagdoek :)

Ik heb een tricot draagdoek te leen gekregen en ik ben er heel erg blij mee! Ik kan het iedereen echt aanraden! Mijn dochter ligt er heerlijk in, en ze wordt er ook helemaal rustig van. En mama heeft haar handen vrij :)!! Als je kindje onrustig is, slecht slaapt of veel huilt is het echt het proberen waard.
 
Dat klopt, ik heb m ook en bij Oscar al veel gebruikt.
Aaron is nog heel rustig, maar als ik Jette naar de kindergarten moet brengen, wil ik m wel in gebruik nemen, omdat ik dan mn handen idd vrij heb voor de 2 groten.
En komt de tijd dat Aaron huilerig is, dan gaat ie ook hups in de draagdoek...IDEAAL!!
 
He Gerrie, je bent er toch nog!? Ik heb een Bondolino, dat is een draagdoek met het gemak van een draagzak. Ik vind hem ideaal. Ik wil hem idd ook gebruiken als ik De oudste naar kindergarten breng en ook als ik met de jongste 2 boodschappen ga doen bv. Annelot kan dan mooi in de draagdoek en Floris in de winkelwagen. Ik heb Annelot sneller in de draagdoek dan in de Maxi Cosi, gaat echt heel makkelijk. Je kunt hem later ook op je rug dragen, maar dat lijkt me wel enorm veel gedoe.
 
Ja idd, die doek gaat super snel om...

Enneh, ja zolang ik tijd heb ben ik hier nog wel, ik dacht dat het een heel ander forum zou zijn, maar t gaat kennelijk gewoon verder, wel gezellig dus.Mss kom ik dus toch voorlopig elke dag wel ff voorbij...

Maar met de tijd zal t toch minder worden denk ik.

Overigens, wij komen in november in Düsseldorf, ivm t inburgeringsexamen voor mn man, leukleukleuk...We gaan dan ook direct de NL pas voor Aaron aanvragen...En als t lukt met de planning, gaan we door naar NL om de intocht van Sinterklaas mee te beleven, lijkt me leuk voor de 2 groten en eerlijk gezegd is t voor mij een stukkie nostalgie ;)

Heb nu alweer helemaal de herfst in de bol, heeeerlijk.

Nou, de groeten maar weer.
 
Op YouTube kan je filmpjes vinden hoe je de draagdoek om moet doen (zoeken op Babylonia draagdoek). Één keer oefenen was genoeg, het valt echt reuze mee! Een draagzak is toch anders, met een doek zit je baby redelijk strak tegen je aan gebonden en dat doet hun denken aan hun tijd in de baarmoeder :).
 
Terug
Bovenaan