Draagdoeken

Hoi dames,

Er zijn hier vast wel mama's actief die hun kindje dragen in een Draagdoek. Zelf ben ik zwanger van ons eerste kindje en begin maart 2016 uitgerekend. Naar de geboorte wil ik graag ons kindje dragen in een draagdoek. Daarom wil ik graag info over draagdoeken van andere mama's. Bijvoorbeeld waar moet je allemaal op letten bij het kopen van een doek! Ik begreep dat je het beste een geweven doek kan nemen. Tweedehands of nieuw? Welke merk kan je het beste nemen? Jullie zouden mij hier heel erg plezier mee doen. Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!!
 
Hoi hoi

Ik heb er helaas niet al te veel verstand van ik draag zelf wel maar niet super vaak.  Mijn dochtertje was al 10 pond bij de geboorte en nu weegt ze 10 kilo dus dat dragen kost me mijn rug! Ik zit in een mama groepsapp waarvan er 3 fervent dragers zijn dan zie ik regelmatig yaro voorbijkomen en artipoppe maar die schijnt duur te zijn.

Zelf heb ik little frog dat zijn erg fijne doeken voor een betaalbare prijs. Misschien heb je hier iets aan?

Liefs

Annemarie

Ow en succes straks met je bevalling lekker genieten van de eerste tijd dat ze baby zijn heerlijk

 
Terug
Bovenaan