sorry dames maar ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen..inmiddels kan draagmoederschap met onze eigen eicellen..wij vrouwen zonder baarmoeder hebben nog wel onze eierstokken dus we produceren nog steeds eitjes..we kunnen via i.v.f. onze eicel met een zaadcel bevruchten en bij een vrouw die wel een baarmoeder heeft de embryo inplanten..de desbetrefende vrouw DGAAGT alleen ons kindje..wat genetisch helemaal niks van haar is..het is een soort grote logeer partij..de vrouw is alleen de DRAAGMOEDER van onze eicel..ik denk dat nicolette dat bedoelt..dus het is niet zo dat de vrouwen die draagmoeder zijn een genetisch eigen kindje af staan..helemaal niks daarvan..het bestaat wel en word zeker gedaan..je moet daar sterk voor zijn en echt vol van liefde zitten (of in slechte gevallen geen geld, zucht) als je zo al denkt van ik kan het niet of het is slecht, tegen de natuur in..dan zou ik het nooit doen..ik zelf ben ook op zoek naar zo'n vrouw..gelukkig heb ik nog een hele lieve zus of moeder die jong zijn en dat kunnen..het komt eigelijk op neer dat je alleen maar lekker zwanger bent geniet van andermans kindje in je buik en het daarna aan de biologische ouders (TERUG) geeft..
ja tegenwoordig kan dat allemaal..
zo misschien is het nu een andere zaak..
arts in opleiding...
ja tegenwoordig kan dat allemaal..
zo misschien is het nu een andere zaak..
arts in opleiding...