Draagzak by kay

Hi allemaal,

Ik wil voor mijn tweede kindje een draagzak kopen. Bij de eerste niet gebruikt eigenlijk maar vind het toch wel een fijn idee dat ik met de tweede af en toe mijn handen vrij heb door de draagzak. Nu zat ik naar een by kay draagzak te kijken.

Iemand hier ervaringen mee? Is het een handige draagzak? Vind het toch best veel geld namelijk en wil dit dan ook het liefst goed besteden.

Groetjes Tamara

ik heb er een! tot nu alleen als buikdrager gebruikt,vind hem wel prima! ben er veel mee in het bis geweest.maar tijdens huishoudelijke taken lijkt het me niks evt. vond wel toen ze wat groter werd er wat meer steun voor het nekje had mogen zijn

Ik heb een ByKay Click Classic en heb hem ontzettend veel gebruikt in de eerste maanden omdat de kleine niet in bed wilde slapen.
Ze heeft hele dagen in de draagzak gezeten. Ik vond hem super fijn!
En nu is ze 5 maanden en gebruik ik hem nog steeds als ik met de hondje ga wandelen.

Ja is fijn! Wij gebruiken ‘m ook nog steeds voor wandelingen in het bos. Zo doet onze dochter in het weekend haar ochtenddutje vaak (9 maanden). Is ook makkelijk zelf om te doen als je in je eentje bent. En op verschillende manieren te gebruiken.

Ik denk er aan ook een aan te schaffen, dus lees even mee. Hebben jullie de classic of deluxe? Daar twijfel ik ook nog tussen, prijsverschil is erg klein

Kijk eens op Vinted! Veel ouders doen daar vaak, ongebruikt of nagenoeg nieuw soms, hun draagzakken weg voor weinig.
Ik heb een hele draagzak maar ook een wikkeldoek. Beide erg veel plezier van en echt een uitkomst als je kleine wat lastiger alleen te laten is of als jeje handen wat langer vrij moet hebben. Plus, echt een geweldig bonding-tool!

Terug
Bovenaan